niels@passat3c Geplaatst 29 maart, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 29 maart, 2013 Kennelijk hebben hier de meeste ook een winter setup en zo dus ook een zomer! Aangezien veel mensen hier tegen de sterren op "modden" denk ik dat er aan de buitenkant vd passat's ook wel het één en ander verander(zomer velgen, andere grille, koplampen, r line pakket etc etc).. Zo, het leek me wel leuk om een toppic te openen hoe jij de zomer van 2013 gaat inzetten met de passat (en hoe jou huidige zomer setup er zal uitzien)! Ik trap af, zo gaat de mijne de komende zomer in! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
sander1.9TDI Geplaatst 29 maart, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 29 maart, 2013 Waarschijnlijk zoiets: Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Marleyke93 Geplaatst 29 maart, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 29 maart, 2013 Kennelijk hebben hier de meeste ook een winter setup en zo dus ook een zomer! Aangezien veel mensen hier tegen de sterren op "modden" denk ik dat er aan de buitenkant vd passat's ook wel het één en ander verander(zomer velgen, andere grille, koplampen, r line pakket etc etc).. Zo, het leek me wel leuk om een toppic te openen hoe jij de zomer van 2013 gaat inzetten met de passat (en hoe jou huidige zomer setup er zal uitzien)! Ik trap af, zo gaat de mijne de komende zomer in! Snel een foto met de gsm gemaakt! [attachment=0]my passat spring '13 edit 2.jpg[/attachment] Man man man nu benk jaloers ze! ja volgende maand ga ik een grill halen hoor! Ik moet dit echt hebben! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
diesel986 Geplaatst 29 maart, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 29 maart, 2013 Ik zo iets Met nog een paar aanpassingen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fai Geplaatst 29 maart, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 29 maart, 2013 Ik denk zo voor dit jaar rijden. . Gr Fai Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
martijn v o Geplaatst 29 maart, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 29 maart, 2013 Ben je bang voor steenslag Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
sander1.9TDI Geplaatst 29 maart, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 29 maart, 2013 best lastig met de kap open ja.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
diesel986 Geplaatst 29 maart, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 29 maart, 2013 Zal veel op de spiegels rijden worden Fai Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fai Geplaatst 29 maart, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 29 maart, 2013 best lastig met de kap open ja.. Nou ik zat op jou te wachten dat je langs kwam met start kabels sander vandaar is de motor kap open want ik heb pech dat weet je wel he Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
sander1.9TDI Geplaatst 29 maart, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 29 maart, 2013 Pak je toch de Sharan.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
wheeler Geplaatst 29 maart, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 29 maart, 2013 Ik denk zo voor dit jaar rijden. . Gr Fai Wat zijn het toch ubergeile velgen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jm92 Geplaatst 29 maart, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 29 maart, 2013 Ik denk zo voor dit jaar rijden. . Gr Fai Wat zijn het toch ubergeile velgen niet alleen die velgen die hele koets is Dik Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
3errors Geplaatst 29 maart, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 29 maart, 2013 Zo moet het ongeveer er uit gaan zien... Wel iets hoger, zwarte carosserie en 19 inch ipv 20 inch Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Schippersss Geplaatst 29 maart, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 29 maart, 2013 Als eindelijk alle zooi binnen is dan ongeveer zo: Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
BARRY_TDI Geplaatst 29 maart, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 29 maart, 2013 Zo ga ik de zomer in Heb ff je foto gepikt Fai Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
niels@passat3c Geplaatst 30 maart, 2013 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 30 maart, 2013 Zo moet het ongeveer er uit gaan zien... Wel iets hoger, zwarte carosserie en 19 inch ipv 20 inch Ik zie dat de meeste hier echt tegen de grond plakken .. Geen probs met de bodemplaat die de grond raakt? Of gooien jullie deze er van onder? Zou de mijne ook nog wat omlaag durven schroeven vooraan, maar heb nu amper 8cm speling van het laagste punt vd bodemplaat gemeten tot de grond.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
jm92 Geplaatst 30 maart, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 30 maart, 2013 das niet veel en voor mij ook de rede dat ik zo twijfel. als ik het puur voor de Looks doe dan moet i zeker 4-5 cm naar beneden, maar mijn carterpan heeft al een keer de grond geraakt vermoedelijk vorige eigenaar en heb geen zin in een grote zwarte vlek onder de auto vandaan en een rood olielampje in men dashboard, maar er komt wel een schroefsetje hoor op den duur want dit ziet er ook niet uit en straks zeker niet met de 18" Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
3errors Geplaatst 30 maart, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 30 maart, 2013 Ik zie dat de meeste hier echt tegen de grond plakken .. Geen probs met de bodemplaat die de grond raakt? Of gooien jullie deze er van onder? Da's apart, deze Passat is/was van een Belgische liefhebber en om nou te zeggen dat de wegen daar van topkwaliteit zijn Ik rij nou nog met de Koni Sportkit 4cm lager rond in heel Europa, nog nergens de grond geraakt... De bedoeling is dat de auto inderdaad nog heel iets lager komt als met de Koni set. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
FrankQS Geplaatst 30 maart, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 30 maart, 2013 Bijna geen veranderingen t.o.v. vóór de winter. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
remco.vd.eijnden Geplaatst 31 maart, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 31 maart, 2013 Dezelfde setup als vorig jaar Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
schilder13 Geplaatst 1 april, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 1 april, 2013 Ik zo. Hij ligt ongeveer een kleine 10cm van de grond. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
diesel986 Geplaatst 1 april, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 1 april, 2013 Ga je weer op je "oude" wielen rijden Richard? Ziet er allemaal wel weer lekker uit al die foto's in zomer uitvoering, kan niet wachten tot het weer zover is. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
schilder13 Geplaatst 1 april, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 1 april, 2013 Ga je weer op je "oude" wielen rijden Richard? Ziet er allemaal wel weer lekker uit al die foto's in zomer uitvoering, kan niet wachten tot het weer zover is. Ja, Ik heb ze weer terug gekocht. Zit nu wel wat stoeprandschade aan van mijn oom en tante maar daar was de prijs ook naar en mijn V6 is ook niet super perfect dus vind ik het niet zo erg. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
fubar Geplaatst 1 april, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 1 april, 2013 Dit jaar kjomen de Rang Ropvers er eindelijk onder. Gister heb ik ze gesproten in PolarSiber van Porsche. Ff een plaatje voor het idee: Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Fopperr Geplaatst 1 april, 2013 Rapporteer Share Geplaatst 1 april, 2013 ongeveer zo. Voorkant wordt nog ca15mm verlaagd dmv een andere toplager (oid). Foto is inmiddels van 2 jaar terug. Buitenkant is niet heel veel veranderd. Alleen chromen dakrails. Had wat dingen gepland, maar met e.e.a. onderhoud (roetfilter, remschijven, 2M vliegwiel...) laat ik het dit jaar hierbij. Misschien wat kleine dingen, maar niet noemenswaardig. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten