Vdub Geplaatst 17 december, 2007 Rapporteer Share Geplaatst 17 december, 2007 Kun je even in dit topic vertellen wat er nu nog(weer) aan scheelt? Misschien dat we toch nog een heldere ingeving krijgen... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
JoMe Geplaatst 17 december, 2007 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 17 december, 2007 De olielekkage is verholpen dit was een lekke pakking bij de EGR. Sinds een paar weken heb ik er een nieuw probleem bij en dat is het volgende: Het geblaas is er nog steeds (verder nog steeds geen lek kunnen vinden in het turbo-systeem). Onder de 2000 heb ik vrijwel geen vermogen en vanaf zo'n 2200 toeren komt de turbo erin. Tussen de 1600 en de 2200 toeren fluit de turbo als een achtelijke (heeft hij nog nooit gedaan). Vervolgens valt het vermogen bijna altijd weg (is niet echt gebonden aan een bepaalde snelheid, versnelling of toerental). Wanneer ik de auto dan opnieuw start is het vermogen er wel weer. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
DM Geplaatst 17 december, 2007 Rapporteer Share Geplaatst 17 december, 2007 ^ dat lijkt wel heel sterk op een (soort) noodloop Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vdub Geplaatst 17 december, 2007 Rapporteer Share Geplaatst 17 december, 2007 kijk ook die dunne slangetjes/buisjes eens na die langs het schutbord lopen vooral onder de klemmetjes waar ze vastgehouden worden.. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
V6-4Motion Geplaatst 18 december, 2007 Rapporteer Share Geplaatst 18 december, 2007 Dat is een noodloop programma. En die verdwijnt even nadat je de auto opnieuw start. Kwestie van even uit laten lezen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
JoMe Geplaatst 18 december, 2007 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 18 december, 2007 Ik zal in ieder geval de slangn langs het schutbord eens even bekijken (betasten). Ik zal eens kijken of ik van de week even tijd heb om langs Jos te gaan voor het uitlezen. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Bakkie Geplaatst 18 december, 2007 Rapporteer Share Geplaatst 18 december, 2007 Slangen langs het schutbord waren bij mij ook het probleem van slecht lopen... Had na de aankoop van de auto een paar weken gereden (reed overigens gewoon goed) en toen even het luchtfilter eruit gehad (bleek niet vervangen bij aankoop en halve dierenbos lag onderin) Na schoonmaak luchtfilter weer teruggeplaatst, kapje er weer op en toen ik van mn schuur naar huis reed, geen gang in te krijgen. net of ik geen turbo meer had... Het enige wat ik had gedaan was luchtfilter er uit en weer in. Dus weer terug naar de schuur, kapje er weer af en eens goed zoeken. Bleek dat beide vaccum slangetjes onder de luchtfilterkap waren doorgesleten. Was waarschijnlijk al een tijdje zo maar de kap dichte het nog zodanig af dat t nog goed was gegaan. Dus 2 nieuwe slangetjes erop en t was weer goed. Dit hoeft t helemaal niet te zijn, maar je zou hier ook eens naar kunnen kijken. Bakkie Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
possie Geplaatst 18 december, 2007 Rapporteer Share Geplaatst 18 december, 2007 hallo, helaas is Jos natuurlijk ook maar een mens, kan ook een foutje gemaakt hebben natuurlijk, is het allemaal niet een beetje te experimenteel vraag ik mij af?? gr, possie Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
silvergreylowe Geplaatst 18 december, 2007 Rapporteer Share Geplaatst 18 december, 2007 ben toch wel beniuwd wat dit heeft gekost...of is dit een foute vraag? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten