passat_BE Geplaatst 31 maart, 2007 Rapporteer Geplaatst 31 maart, 2007 Hey, Alu velgen hebben het zwaar te verduren hé. Ik heb me laten vertellen dat reinigen met hoge druk niet goed zou zijn. Ook de verschillende velgenspray-reinigers omdat die nogal agressief zijn. Ik heb de velgen laatst eens gesimoliseerd ( gewaxd). Moet zeggen ze zijn daarna gewoon met een sponsje en wat water proper te houden. Maar dan wel minstens 2xper week. Wie heeft er hier andere ervaringen ? werkwijze en / of produkten.
Jeteka Geplaatst 31 maart, 2007 Rapporteer Geplaatst 31 maart, 2007 Tja, het is wel reclame voor mijn eigen produkten maar vraag Micky maar eens naar zijn ervaringen van Best Protect velgenverzegeling. Als het goed is heeft ie dat inmiddels op zijn velgen aangebracht. Wat betreft het reinigen: Velgenreinigers zijn inderdaad noagl agressief mar niet schadelijk voor de lak mits je het er direct weer afspoelt..
marcel Geplaatst 31 maart, 2007 Rapporteer Geplaatst 31 maart, 2007 Ik doe ze gewoon met water en zeep. Als je dat steeds regelmatig doet heb je geen aggresieve spullen nodig.
antonio Geplaatst 31 maart, 2007 Rapporteer Geplaatst 31 maart, 2007 Ik doe ze gewoon met water en zeep. Als je dat steeds regelmatig doet heb je geen aggresieve spullen nodig. Dat doe ik het ook..
BART3SGTE Geplaatst 31 maart, 2007 Rapporteer Geplaatst 31 maart, 2007 Ik gebruik dit: http://www.menke.nl/webshop/product.php ... 269&page=1 Doet het prima.
VisionRoy Geplaatst 31 maart, 2007 Rapporteer Geplaatst 31 maart, 2007 Ik gebruik ook de Meguiars Hot Rims All Wheels cleaner... De beste velgenreiniger die ik ooit gebruikt heb
Volkswagen Geplaatst 31 maart, 2007 Rapporteer Geplaatst 31 maart, 2007 Motip velgenreiniger doet ook goed zijn werk, gebruiken wij opt moment altijd. ff goed in laten trekken...
passatvw Geplaatst 31 maart, 2007 Rapporteer Geplaatst 31 maart, 2007 Hallo, Ik gebruik wanneer ik te lang door ben wezen rijden zonder de velgen te reinigen en er zo zwart uit zien: Gebruik ik: Muscle ovenreiniger ®Veleda sponsje ®Meguiars NXT generation Carwash ®Meguiars NXT generation Tech wax ®Rubberen weggooi handschoenen Eerst haal ik de velgen eraf en trek de Rubberen handschoenen aan en vervolgens spuit ik de velgen in met de Muscle ovenreiniger ® maar kijk uit, spuit niet op je banden, ik denk niet dat het goed is voor het rubber. Na een uurtje inwerken pak ik Veleda sponsje ® en reinig ik met een sopje van Meguiars NXT generation Carwash ® de velgen, je kunt het er bijna afspoelen. Alle ingebrande remstof gaat er zo van af. Als je dat gedaan hebt, en ze zien er zo uit: Ok dan doe ik ze netjes in de was zetten met Meguiars NXT generation Tech wax ® En dan zien ze er zo uit: Ik ben er eigenlijk wel tevreden mee. Passatvw
Freeez Geplaatst 31 maart, 2007 Rapporteer Geplaatst 31 maart, 2007 Probeer eens DASTY (1,65 geloof ik) Super ontvetter !! Elke week wassen blijft de beste remedie tegen het aankoeken. Groetjes Johan
passatvw Geplaatst 31 maart, 2007 Rapporteer Geplaatst 31 maart, 2007 Ja das ook zo, maar ik kan niet elke week de velgen eraf halen. En remstof is geen vettigheid. En hoe graag ik het zou willen, niet elke week is het best weer om je wagen te wassen en te poetsen.
Jeteka Geplaatst 1 april, 2007 Rapporteer Geplaatst 1 april, 2007 Wat een werk pfff... Ik spuit ze gewoon eens in de 2 jaar over
passatvw Geplaatst 1 april, 2007 Rapporteer Geplaatst 1 april, 2007 Is goed, ik stuur ze wel naar je op
Jeteka Geplaatst 2 april, 2007 Rapporteer Geplaatst 2 april, 2007 Is goed, ik stuur ze wel naar je op Ik heb het over mijn eigen velgen en niet over die van jou
toine Geplaatst 3 april, 2007 Rapporteer Geplaatst 3 april, 2007 ik gebruik de alles reiniger van de Wibra kost 1.89 per fles en werkt goed.opspuiten laten intrekken goed naspoelen en schoon is uw velg. zit in een gele fles met spuitkop.
marco18T Geplaatst 11 april, 2007 Rapporteer Geplaatst 11 april, 2007 Mijn velgen zijn 3 jaar oud en hebben nog nooit een velgenreiniger gezien en zijn nog nieuw, gewoon regelmatig schoonmaken.
ReneR Geplaatst 12 april, 2007 Rapporteer Geplaatst 12 april, 2007 Ik gebruik ook Meguiars Hot Rims All Wheels cleaner... Spul erop spuiten ff wachten (pizza...) en dan afspoelen... Nu is Meguiars volgens mij wel een stuk duurder dan die ovenreiniger van passatvw
DM Geplaatst 12 april, 2007 Rapporteer Geplaatst 12 april, 2007 Hoe krijg je het vet dat in een homokineethoes zit eraf?
JurgenTDI Geplaatst 12 april, 2007 Rapporteer Geplaatst 12 april, 2007 Hoe krijg je het vet dat in een homokineethoes zit eraf? Remmenreiniger!
passatvw Geplaatst 12 april, 2007 Rapporteer Geplaatst 12 april, 2007 Hoe krijg je het vet dat in een homokineethoes zit eraf? Remmenreiniger! Sorry, dat durf ik weer niet. Ja dat heb ik dus ook met die ovenspray gedaan (oven, vet )
ChromPassat Geplaatst 12 april, 2007 Rapporteer Geplaatst 12 april, 2007 Van binnen met Remmenreiniger. Waarom niet durven ? bij je lokale bandenboer halen ze de restplakband van het plaklood er ook mee weg ! niemand die er dan wat van zegt, en toch gebeurd..
passatvw Geplaatst 12 april, 2007 Rapporteer Geplaatst 12 april, 2007 Van binnen met Remmenreiniger. Waarom niet durven ? bij je lokale bandenboer halen ze de restplakband van het plaklood er ook mee weg ! niemand die er dan wat van zegt, en toch gebeurd.. Ik had het doorgestreept omdat het eerst verkeerd had gelezen.
SilverBullet Geplaatst 12 april, 2007 Rapporteer Geplaatst 12 april, 2007 Remreiniger werkt perfect voor vet uit de ashoes. Heb het zelf ook geprobeerd.. Alleen vind ik remreiniger toch best agressief voor lak..
DM Geplaatst 13 april, 2007 Rapporteer Geplaatst 13 april, 2007 Het vet van de ashoes zit merendeels aan de binnenkant van de velg, ik ga het gewoon doen.
passat_BE Geplaatst 14 april, 2007 Auteur Rapporteer Geplaatst 14 april, 2007 Ik bebruikte de laatste keer: Mister proper keukenreiniger. Anti-vet, anti-kalk, anti-vuil inspuiten en zeer goed afspoelen. mooi resultaat !!! Chippie wat kost uw produkt en waar kan ik het kopen in België ???
Aanbevolen berichten