Jee13 Geplaatst 11 maart, 2009 Rapporteer Geplaatst 11 maart, 2009 Oh ja, voor teerpuntjes kun je ook een in diesel gedoopte doek gebruiken, dan gaat het er ook vrij makkelijk vanaf Goede tip !
appi Geplaatst 11 maart, 2009 Rapporteer Geplaatst 11 maart, 2009 Als het hier niet mee lukt, vergeet het dan maar dat is enorm goe spul gebruik ik ook maar je moet wel opletten met handen dat je geen wondjes hebt ? want dat spul brand wel een beetje
tinus Geplaatst 11 maart, 2009 Rapporteer Geplaatst 11 maart, 2009 ik gebruik Meguiars wheelbrightener 1:4/1:10 gemengd of Poorboys Spray&rinse op vervuilde wielen. Aangezien mijn eigen wielen nooit aangekoekt raken vanwege wheelwax kan ik het makkelijk schoonmaken met een gewoon autoshampoosopje en een speciale velgenborstel.
wouter 4-motion Geplaatst 12 maart, 2009 Rapporteer Geplaatst 12 maart, 2009 Toen ik mijn auto kocht in december had de vorige eigenaar er groene remblokken er op laten zetten, heeft als voordeel dat je die rare zwarte remstof niet meer hebt en dat je velgen groten deels schoon blijven,even wassen en ze blinken weer als nieuw maar heb geinfomeerd wat deze blokken kosten dan heb je al snel over de dubbele prijs van wat origineel kost groet wouter
Aanbevolen berichten