Ga naar inhoud

Parkeren op Eindhoven airport


Alain

Aanbevolen berichten

Beste eindhovenaren..

 

Ik vroeg mij af hoe het is om op eindhoven airport een auto te parkeren als men vakantie heeft, heeft iemand hier daar ervaring in , en is het wel veilig , betreft inbraken, diefstal en vandalisme. Wij gaan op vakantie en vliegen dan vanaf eindhoven en willen daar de auto daar gaan parkeren.. Graag wat info ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrienden van ons hebben toen voor 2 weken iets van €80,-- betaald via een parkeer service. Prima bewaakt niks aan het handje.

Zelf heb ik vorig jaar via Corendon de auto in Lijnden geparkeerd en ben met een busje naar Schiphol gebracht en gehaald. Niks geen problemen gehad.

Je hebt ook bedrijven rondom Schiphol waarbij je je auto beschadigd terug krijgt, maar daar heb je in Eindhoven geen last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meerdere malen daar geparkeerd gestaan. Wat ik zelf doe, is wat verder weg parkeren. Hollanders zijn te lui om 100 meter extra te lopen, dus parkeren in ieder gaatje wat maar vrij dreigt te komen...Dus op een plek gaan staan waar zo min mogelijk 'gewisseld' wordt.

 

Geen enkele keer schade of wat dan ook gehad. Fijne vakantie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk heel snel/kort achter iemand aan de slagbomen uit rijden...

Klopt, normaal doe ik dat niet zo snel..maar er waren een aantal factoren dat ik het een beetje gehad had die dag. Dit werkt eigelijk overal, maatje van me doet dit altijd maar dat vind ik een beetje te ver gaan en soms moet toch tijdje wachten dat er iemand komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk heel snel/kort achter iemand aan de slagbomen uit rijden...

Klopt, normaal doe ik dat niet zo snel..maar er waren een aantal factoren dat ik het een beetje gehad had die dag. Dit werkt eigelijk overal, maatje van me doet dit altijd maar dat vind ik een beetje te ver gaan en soms moet toch tijdje wachten dat er iemand komt.

 

zolang er maar geen camera's hangen lijkt me dat er niets aan de hand zal zijn toch

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden