Ga naar inhoud

Detail Passat Raymond


Jee13

Aanbevolen berichten

Klasse Jeroen, mooie detail.

Toch waag ik het een kleine suggestie te doen (altijd link bij zo'n gewaardeerd lid, voor hetzelfde geld krijg ik het hele forum over me heen) Je foto's zijn mooi maar heel veel van hetzelfde, en er is weinig detail te zien over de lakdefecten vóór en na je behandeling. Kruip er eens lekker dicht op, desnoods met de macrostand op je camera, zodat we een blik "in de lak"van je krijgen.

Verder respect voor je werk natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Johan, kan ik hebben van je hoor :wink:

 

normaal zijn jullie meer fotos van mij gewend en zeker voor en na fotos op kleine defecten ed.

 

Dit keer alleen tussendoor snel wat fotos gemaakt voor het overzicht.

Serieus fotos maken kost behoorlijk wat tijd, moest ook redelijk doorwerken

 

Verschillende stukken van auto met Rotary en oranje + monello inzio, die moet je daarna ook weer met excenter en oranje + inzio pakken om buffers weg te krijgen, en uiteraard mijn favo combi erachteraan met excenter wit + meguiars DACP #83. Dan pak ik bijna 3 rondjes om de auto en heb ik tijd hard nodig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar was dat afplakken ook al weer voor?

 

Welke middelen heb je voor het polijsten gebruikt deze keer?

 

Wanneer emigreer je trouwens naar Friesland? Mijn wagen kan ook wel een beurtje gebruiken :-)

 

 

afplakken is om te voorkomen dat je met poetspad en polijstmiddel de poreuze rubber delen raakt, die slaan dan wit uit en dat is geen gezicht

 

Monello. inizio, oranje pad op rotary, en oranje op de excenter. Meguiars #83 op de excenter met witte pad

Wax is de collinite geworden ivm hoge duurzaamheid

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden