Ga naar inhoud

Nieuwe passat 2014


schilder13

Aanbevolen berichten

Terug nieuwe foto's opgedoken! Dit lijkt meer naar de golf 7 van stijl te gaan, vind het niet echt super qua design maar toch al veel beter dan alle andere foto's die op het net te speuren waren..

Ik dacht dat de passat zich bij het volgende model meer en beter ging onderscheiden van de rest van de familie

 

 

3,c=0,h=554.bild.jpeg

 

2,c=0,h=554.bild.jpeg

 

http://www.bild.de/auto/auto-news/vw-passat/neuer-mittelklasse-dauerbrenner-30307070.bild.html

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zou me niks verbazen als ie een beetje golf 7-achtig wordt, qua vormen.

 

Voorkant zou hier een beetje op kunnen lijken, maar de achterkant sowieso niet, die heeft te veel rondingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

overgang van voorganger 3b naar 3b en overgang 3bg naar 3c waren echt vernieuwende stappen. of je ze mooi vindt is persoonlijk.

Maar deze lijkt mij nog te veel op de 3AA, al hebben ze de punten die ik minder vindt aan de 3AA ontwerp aan gepast.

 

Hoop dat ze nog iets verdergaan en dan kan het nog wel eens een volgende vw worden, moet zeggen dat ik DS5 en lexus hybrid echt steeds mooier ga vinden. :embarassed:

Hoop dat er van de passat ook een hybrid 4WD komt :angel:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hybride zal vast komen, nu ze van de jetta er 1 hebben zullen ze het voor de rest ook wel doen...

persoonlijk vind ik de hybride van jetta wel DIK staan, met de donkere achterlichten en xenon koplampen.

 

Deze heb ik vanmiddag zien staan bij de dealer, is ook een grote auto geworden de jetta.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hybride zal vast komen, nu ze van de jetta er 1 hebben zullen ze het voor de rest ook wel doen...

persoonlijk vind ik de hybride van jetta wel DIK staan, met de donkere achterlichten en xenon koplampen.

 

Deze heb ik vanmiddag zien staan bij de dealer, is ook een grote auto geworden de jetta.

 

Ja, maar beenruimte achterin valt nog steeds een beetje tegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Huidige Jetta komt uit Mexico, en staat niet (meer) op een bodemplaat van een Golf. En ik moet zeggen dat ik 1,5 jaar geleden bij de zoektocht naar een nieuwe auto ook naar de Jetta heb gekeken, die toen net uit was. Inderdaad lekker ruim voorin, achterin heb ik niet een uitgeprobeerd want daar zit ik toch nooit. De Jetta vielt toch af en een van de redenen was dat er weinig opties leverbaar waren, zo was Xenon niet eens leverbaar. Inmiddels dat anders geworden heb ik begrepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe Golf GTD R-Line zien staan bij de dealer lijkt stekt op een R32

Ook komt er een Golf met 300pk....da wil zeggen by by R36 zelfde aantal PK maar met gewichts verschil.

Nou ja de R36 is dan al wat ouder, had er een nieuwe geweest had die wel wat PK's bij gekregen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De nieuwe Golf GTD R-Line zien staan bij de dealer lijkt stekt op een R32

Ook komt er een Golf met 300pk....da wil zeggen by by R36 zelfde aantal PK maar met gewichts verschil.

Nou ja de R36 is dan al wat ouder, had er een nieuwe geweest had die wel wat PK's bij gekregen.

 

Staat die GTD bij Jennes Machelen??

Ik moet daar deze week zowiezo eens binnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
Vorige week de nieuwe Golf Variant bij de dealer zien staan. Mooie auto. Ik kon achter mijzelf zitten zonder dat mijn knieën de voorstoel raken. Kofferruimte is heel ruim. Ontloop de Passat nauwelijks. Was nooit zo'n Golf Variant fan, maar dit model ziet er knap uit!

 

Ben ik nu de enige die de golf 7 variant achterkant als 2druppels water op de 3aa variant achterkant vind lijken als de achterlichten niet aanstaan? :mrgreen:

Vind op zich de nieuwe golf variant en nieuwe jetta toch iets groter zijn geworden, maakt mij alleen maar meer nieuwsgierig naar de grootte van de nieuwe passie :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
De nieuwe Golf GTD R-Line zien staan bij de dealer lijkt stekt op een R32

Ook komt er een Golf met 300pk....da wil zeggen by by R36 zelfde aantal PK maar met gewichts verschil.

Nou ja de R36 is dan al wat ouder, had er een nieuwe geweest had die wel wat PK's bij gekregen.

 

bwah, ik weet al "R36" 's rondrijden die ik met mijn TDi-tje al zoek rij :angel::twisted:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik ben op 14 oktober nog in Emden geweest om de Passat-fabriek te bekijken.

Het feit dat je zeer nadrukkelijk verzocht werd om niet te fotograferen, kwam tijdens de rondleiding naar boven. Uit een ruimte kwam gecamoufleerd (onder een doek) een passat variant en werd door een aantal personen naar een andere ruimte geduwd.

Vanaf 1 november schijnt het fabrieksbezoek helemaal niet meer mogelijk te zijn wegens verbouwing en dus de opkomst zijnde nieuwe passat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...
Terug nieuwe foto's opgedoken! Dit lijkt meer naar de golf 7 van stijl te gaan, vind het niet echt super qua design maar toch al veel beter dan alle andere foto's die op het net te speuren waren..

Ik dacht dat de passat zich bij het volgende model meer en beter ging onderscheiden van de rest van de familie

 

 

3,c=0,h=554.bild.jpeg

 

2,c=0,h=554.bild.jpeg

 

http://www.bild.de/auto/auto-news/vw-passat/neuer-mittelklasse-dauerbrenner-30307070.bild.html

 

Oh hell yes! :D

Daar gaat mijn budget...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden