Ga naar inhoud

spot laagste temp op vw BC,speedyrace aan de top -19.5


Ydwer

Aanbevolen berichten

  • Reacties 154
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hier is het nu -12 buiten.

Ik kwam net langs Lelystad en daar was het nu al -14,5 graden :shock: dat wordt nog wat vannacht.

 

 

de cruise snelheid staat wel een beetje te hoog... da mag nie in Nederland :mrgreen:

Ja, ik weet ook niet hoe deze snelheid er in komt. Oh ja, ik kwam uit duitsland, dat was het :angel:

En op die foto rij ik niet op de cruisecontrol, als de cruiscontrol aan staat wordt het klokje groen in de MFA.

 

oranje is lane assist... groen weet ik niet... cruise control aan?

Groene zij-spiegel is side-assist, zeg maar dode hoek detectie, werkt vanaf 50 km/u en ook in de stad bij lagere snelheid, maar dan alleen bij fietsers.

Hier is alles groen: lane-assist, Side-Assist en Cruise-Control

Hier is alles groen.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sjezus.

Wat een koud weer. Het ergste is nog, nu moet ik morgen op het ijs met vrouw en kids, en de rest..

Heb er maar een hekel aan deze kou, man man, min 19. Daar is mijn auto niet tegen bestand.

Had vanmorgen met min 14 al tegenpraat, sloeg aan, maar niet van harte. Dit is hij niet gewend, de koudste periode na 1952 toch?

Nou dat was een tijd dat mijn auto er nog niet was :mrgreen:

Maar morgen even weer zien wat ie doet, als hij het weer moeilijk heeft, gooi ik hem op contact en zet alle stroom gebruikers even aan. En halve minuut vol stroom gebruiken, en dan laten bekomen, en start ze zo weer als het goed is.

Dan krijgt de accu even warmte door de pokkel, en wil het meer stroom geven voor starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik was daar en als ik uitadem buiten was ook bevriest en moest ook handschoenen aandoen in mijn auto het zal toch niet gekken worden

maar hij start gewoon in één keer ik heb geen last ervan. sietze

 

Groetjes Fai

Link naar reactie
Delen op andere sites

Draaide hier ook wel rond trouwens, maar de diesel net of verbrande dat even niet, dacht nog of ik wel winterdiesel had?

Maar had pas getankt en dan is het wel goed, en neem aan dat de hele winter het er al is.

Wat wel kan is dat ze niet rekning houden met - temp wart we nu hebben, maar voor een - 7 ofzo?

Dat ze net even te weinig toevoeging hebben gedaan. Was net of was het geflokte diesel, die pas naar een keer of 25 rond liep pakte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik vanmorgen de wekker gezet, ik uit bed en naar de auto. Gisterenavond was het hier in de buurt -13 dus ik dacht dat gaat goedkomen.

Ik stap in de auto na flink aan de deur te hebben getrokken, doe het contact aan en ................................ -9 graden. :shock::shock:

Ik denk nou das lekker dan sta ik vroeg op om Fai te verslaan, maar dat gaat met -9 niet lukken.

Dus ik dacht nou dan maak ik maar een foto van -9 ben ik toch niet voor niets mijn bed uitgekomen.

$%* :angry: &%*%^#$%&*&:: :angry: :: accu van de fotocamera leeg.

Nou ik ben mijn bed maar weer ingedoken. Welterusten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik vanmorgen de wekker gezet, ik uit bed en naar de auto. Gisterenavond was het hier in de buurt -13 dus ik dacht dat gaat goedkomen.

Ik stap in de auto na flink aan de deur te hebben getrokken, doe het contact aan en ................................ -9 graden. :shock::shock:

Ik denk nou das lekker dan sta ik vroeg op om Fai te verslaan, maar dat gaat met -9 niet lukken.

Dus ik dacht nou dan maak ik maar een foto van -9 ben ik toch niet voor niets mijn bed uitgekomen.

$%* :angry: &%*%^#$%&*&:: :angry: :: accu van de fotocamera leeg.

Nou ik ben mijn bed maar weer ingedoken. Welterusten.

 

whaa ha ha :mrgreen: lekkere voorbereiding :blink::P

(denk dat fai niet meer te verslaan is..... :|

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Whaa ha ha ha.....

ja ja :roll:

zal vanavond kijken of ik record kan verbeteren

moet naar terneuzen dus dat is bijna 400km

kans op nieuw record 8-)

 

In Terneuzen zal je zeker geen record halen, -11 is het laagste wat ik op de BC al heb gezien.

Is hier nu maar -2,5 meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden