Ga naar inhoud

KL(*TE Passat


Dimitri-Turbo

Aanbevolen berichten

De eerste forstdag voor het bedrijf. Ik het vrouwtje naar het werk gebracht in 'haar' auto..... koffie gedronken bij haar op kantoor en hup op weg naar een leverancier waar onze werkjassen klaar liggen.

 

ben nog geen 10 min. op de A44 richting Wassenaar en auto valt stil... ^(*^(_)&%$^%#$^ heb van alles en nog wat gevloekt naar de auto..... gloeispiraal begon al te branden/knipperen..... maar nog.....brandstof genoeg!!! volgens de display?????!!!!

VW Wilde mij niet van de snelweg helpen... EIKELS!!!!

 

Niet dus uit eindelijk! Ik aan de KAMSTEEG uitgelegd wat het probleem is maar niet willen luisteren......... Wat ze zeiden "u bent u auto tot minimaal 1 februari kwijt!"? ik "(&*&(_*_(*_*_* auto kwijt (I()_(_()U)((&(&)_* .......

 

Op gehaald door mijn moeder......30km van huis en onderweg kregen wij ook problemen met haar BMW en deze auto staat ook tot morgen avond bij de dealer in Alphen.... pffffff

 

Eind van de dag nog eens gebeld naar de VW dealer en WEEEEEEEERR eens uitgelegd wat het probleem kan zijn en.......

VANDAAG KLAAR !!!!!!! Heeft me wel EEEEEEEEEEEEENNNN hele dag gekost!!! en de sleepkosten van me vrienden!!! Onze vriend heeft een bergingsbedrijf in de bollenstreek! (GELLUKKIG) :)

 

KAMSTEEG <<<

HULDE aan bergingsbedrijf H. van VLIET uit Abbens SUPPER!!

 

Snap je het verhaal niet... zeg het maar! BEN erg boos

post-2437-1423822110,1927_thumb.jpg

post-2437-1423822110,3333_thumb.jpg

post-2437-1423822110,5208_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dimitri, vervelend allemaal.

Ik zie op de foto dat de achterwielen op een lorry staan. Keurig, want dat moet bij 4WD i.v.m. torsendifferentieel, maar ben benieuwd of het bergingsbedrijf dit uit eigen beweging deed of moest jij ze er op wijzen.

 

Erik© hij kwam er zelf mee.(de berger) Hij zag achterop de auto 4motion en vroeg zelf "is de echt of voor de nep?!" Ik lachen.. (met een boer met kiespijn... ik voelde mijn zakgeld alweg glijden uit mijn zak)... en netjes op wielletjes gezet! Moet zeggen! Ik wist het niet dat dit bij 4WD tersprake is, :idea: goede voor de volgende die weg gesleept moet worden (al hoop ik niet) schijnt zeer slecht te zijn op de voor óf achterwielen weg gesleept te worden voor de aandrijfassen oid. dat wist de beste man mij zelf te vertellen.

Wel zij de berger dat hij zulke autos (4WD) gewoon liever vervoer op ambulance om schade te voorkomen! Daarom ben ik super tevreden met Van VLIET uit ABBENS! (heb geen aandelen ofzo :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dimitri, vervelend allemaal.

Ik zie op de foto dat de achterwielen op een lorry staan. Keurig, want dat moet bij 4WD i.v.m. torsendifferentieel, maar ben benieuwd of het bergingsbedrijf dit uit eigen beweging deed of moest jij ze er op wijzen.

 

Erik© hij kwam er zelf mee.(de berger) Hij zag achterop de auto 4motion en vroeg zelf "is de echt of voor de nep?!" Ik lachen.. (met een boer met kiespijn... ik voelde mijn zakgeld alweg glijden uit mijn zak)... en netjes op wielletjes gezet! Moet zeggen! Ik wist het niet dat dit bij 4WD tersprake is, :idea: goede voor de volgende die weg gesleept moet worden (al hoop ik niet) schijnt zeer slecht te zijn op de voor óf achterwielen weg gesleept te worden voor de aandrijfassen oid. dat wist de beste man mij zelf te vertellen.

Wel zij de berger dat hij zulke autos (4WD) gewoon liever vervoer op ambulance om schade te voorkomen! Daarom ben ik super tevreden met Van VLIET uit ABBENS! (heb geen aandelen ofzo :) )

 

Slepen op twee wielen van een 4Motion (behalve eentje met Haldex) is idd vrij funest voor het torsendiff. Netjes van het bergingsbedrijf dat ze er op gelet hebben. Bij mij staat er niets achter op...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Dimitri, ik heb bij Robbie Kamsteeg in de klas gezeten (middelbare school) Toen nog "het zoontje van"... hij zal nu wel baasje zijn bij die club...

 

Het was toen al zo'n kinderrrrrren voor kinderrrrren rotjong...

 

We hebben 'm in die tijd wel eens "een beetje geplaagd", de kakkert!

 

Waarschijnlijk viert hij nu zo'n opgekropte woede en frustratie over mijn gepest op jou bot Dimitri, sorry daarvoor....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, ik vind (zeg ik hééééél voorzichtig) het toch ook wel een beetje eigenschuld hoor... Je weet toch hoeveel je op een tank kunt rijden?

Ikzelf zet altijd de dagteller op nul als ik getankt heb en dan weet ik dat ik 500 km later weer moet tanken... Ja, 500 km! Ik heb een benzineslurper (of mijn rijstijl is nogal euh...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, ik vind (zeg ik hééééél voorzichtig) het toch ook wel een beetje eigenschuld hoor... Je weet toch hoeveel je op een tank kunt rijden?

Ikzelf zet altijd de dagteller op nul als ik getankt heb en dan weet ik dat ik 500 km later weer moet tanken... Ja, 500 km! Ik heb een benzineslurper (of mijn rijstijl is nogal euh...)

 

:) wij kunnen het dubbele met een volle tank :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is ook zo had moeten tanken... maar mijn meisje wist niet meer of ze de dagteller bij de laatst tankbeurt op nul heeft gezet... ik rij en als ik zie dat de meter half aangeeft ga ik er niet vanuit dat de tank leeg is!!!

 

Ik denk dat de vlotter oid. niet meer goed werkt en weergeeft!

 

Kamsteeg een kakkert?? Je bedoelt zeker een kakkerlak... hahhahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Dimitri, ik heb bij Robbie Kamsteeg in de klas gezeten (middelbare school) Toen nog "het zoontje van"... hij zal nu wel baasje zijn bij die club...

 

Het was toen al zo'n kinderrrrrren voor kinderrrrren rotjong...

 

We hebben 'm in die tijd wel eens "een beetje geplaagd", de kakkert!

 

Waarschijnlijk viert hij nu zo'n opgekropte woede en frustratie over mijn gepest op jou bot Dimitri, sorry daarvoor....

 

haha zijn wij lekker mee :wink: iig netjes voor de excuses :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel: je hebt geen 4motion op je kofferklep staan maar je hebt het wel.

De bergers hebben nu misschien niets in de gaten en gaan slepen zonder de achterwielen te liften met als gevolg schade aan het torsendifferentieel.

Wie is nu aansprakelijk voor de schade ? En als het er wel op staat; ben je dan gedekt omdat de bergers het dan redelijkerwijs hadden kunnen weten ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stel: je hebt geen 4motion op je kofferklep staan maar je hebt het wel.

De bergers hebben nu misschien niets in de gaten en gaan slepen zonder de achterwielen te liften met als gevolg schade aan het torsendifferentieel.

Wie is nu aansprakelijk voor de schade ? En als het er wel op staat; ben je dan gedekt omdat de bergers het dan redelijkerwijs hadden kunnen weten ?

 

tja... ik ben eigelijk ook wel benieuwd, gelukkig is het voor mij goed afgelopen. De volgende keer dus nadrukkelijk zeggen als je een 4motion hebt!

 

Fabian> Mijn ervaring met kamsteeg als totaal dealer is zeer slecht, ik ga liever naar Maas!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoor idd dat maas ook beter is, ik heb zelf mijn auto bij vd velden uit zoetermeer, daar ben ik tot nu toe ook zeer over te spreken. En ik weet dat de seat vd velden heel erg populair is onder de seatrijders, aangezien dit een familie bedrijf is mag je verwachten dat de vw afdeling net zo met klanten omgaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden