Ga naar inhoud
  • 0

gekraak bij putten en bobbels in de weg.


mannaerts_yannick

Vraag

al enige tijd heb ik dus enorm veel last van gekraak als ik putten of onregelmatigheden in de baan neem. vluchtheuvels zijn soms een hel! dan kraakt het. wel merk ik dat hij het enkel doet bij droog weer.

 

zouden dit de draagarmen zijn of een of andere rubbers. soms heb ik het gevoel dat het van achteraan komt maar meerendeel van de tijd komt het van de 4 wielen. of enkel de voorkant :? mss word ik wel gek :D .

 

iemand enig idee van de kostprijs van dit grapje.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

yannick kom eens lang dan kijk ik er wel eens naar

en kostprijs :?::?: , hoe kunnen we die nou geven als we nog nie eens weten wat er stuk is of wat er mankeert :!::!:

goe voor een 2000 euro maak ik em wel voor u , gewoon een nieuw onderstel er onder :mrgreen::mrgreen:

graaaaaaaaaaapje :D:D

als ge in de buurt zijt voor u werk , jump in

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

is een kwaaltje bij de 3C dat de ophangrubbers gaan kraken en piepen,

is niet het eerste topic hierover.

 

heb er zelf ook last van, de ene dag hoor je der niks van en de andere dag is het soms niet te doen,

ze zijn al eens ingespoten geweest in de garage en dan was het een paar maanden goed, ...

verzameltopic zwakke punten van Passats

 

3C

- draagarmrubbers uitgedroogd > krakend geluid (garantie)

- problemen met een zwakke stuurkolom met comfortmodule. (tot eind 2006)

- contactsleutel wordt niet vrijgegeven door contactslot. Oorzaak: defecte handremmodule of DSG keuzehendel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vanochtend bij het uitrijden van onze wijk ook wat gekraak gehoord, bij een paar flinke drempels. Ik heb 6 maanden garantie dus wil er wel wat aan laten doen. Is dit echter sowieso het beste om het bij de VW dealer te laten doen (zal niet de eerste keer zijn dat ze er over horen), en wat is de beste oplossing? Niet dat ze wat WD40 oid sprayen en dat het dan even voorbij is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

nadat ik jaartje geleden dit probleem had gespot heb ik er nu al maanden geen last meer van.

op het werk even geprobeerd met vloeibaar spuitvet. heb alle rubbers ingevet en nu hoor ik al maanden niets meer. maakt niet uit qua weer of temp.

dus voor mij was simpel busje spuitvet de oplossing

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Die van mij waren ook ingespoten met spuitvet, maar na een weekje begon het weer.. :(

 

Wat bedoel je met spuitvet? probeer eens wd 40 en herhaal dit eerst elke 2weke dan elke maand.. dit werkt voor mij al een paar maand zo tot ik een andere oplossing heb

 

We gaan ze gewoon vervangen, dan hoeven we niet constant ermee te zitten klooien, zo duur zijn die dingen niet :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden