Ga naar inhoud

  • 0

Dagrijverlichting inbouwen


Jos2010

Vraag

  • Antwoorden 91
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0
Als je de stadslichten dimt (tot 1%, helemaal uit gaat niet) heb je dus ook geen parkeerlicht meer. Wel kan je je pinker voor omprogrammeren naar parkeerlicht...

 

grtz, dre

 

das toch nog goed nieuws voor mij, denk ik toch (krijgt weinig stroom maar wel nog spanning toch) . Als je het origineel kan dimmen tot 1% gaat dat origineel niet echt meer branden maar dan krijgt mijn module dat signaal nog wel. dan gaat mijn drl module dat parkeerlichtsignaal gaan overnemen en gaat de DRL als parkeerlicht gaan functioneren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

een vraagje, wie heeft al reeds de philips led 8 ingebouwd? dit is de enige drl als positie licht mag worden gebruikt van philips.

zijn dus ECE 87 en R7. stads licht wordt vervangen voor een weerstand. alleen en ik vermoedt dat het meest grote verschil is, ze moeten 100mm hoger worden geplaatst. (min. 350mm)

http://www.led-drl.co.uk/daylight/

http://www.led-drl.co.uk/daylight/led_daylight_8_installation_guide.pdf

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ziet er goed uit, maar je zou wel moeten checken of hij voldoen, hella, philips en de S6 lamp hebben allemaal de vereist keurmerk voor drl en sommige zelfs voor positie licht (stads licht gedimd) persoonlijk wil ik ze niet in de gril, maar in het kunststof naast de knippers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

was een ander topic begonnen over LED's in knippers voor....

 

viewtopic.php?f=111&t=39137

 

Daar staat de link naar Oele's topic...

 

Vind die knippers met 105 leds super, kwaliteit schijnt tegenwoordig minder te zijn. Ziet er iig super uit. Op pagina 24 staat een ander alternatief. Ziet er ook goed uit iig maar vraag me af of de drl's als mistlicht oid kan functioneren... lijkt mij een beetje te klein.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Oele wees mij op een product waar zowel drl als knippers in een zit. In oele's "mijn verhaal" op pagina 24 kun je een voorbeeld zien! Op pagina 11 oid staat de versie die oele heeft.

 

@ Fopperr, heb je een linkje naar deze drl/knipper info ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Die wil ik je natuurlijk geven, maar staat in mijn vorige bericht... :wink:

 

In een ander topic begreep ik wel dat de DRL's en knippers van JLStuning.com niet door de APK komen. Deze stralen meer dan 10% naar binnen en buiten en dat mag niet in Nederland.

 

 

Nogmaals de link:

 

Die van JLS tuning

viewtopic.php?f=103&t=27610&start=195

 

en die uit china

viewtopic.php?f=103&t=27610&start=360

 

Beide mooie opties hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik wil graag dagrijverlichting inbouwen in de voorbumper, naast de richtingaanwijzers. De modules van Dectane / Modulite zijn er helaas alleen voor de roosters bij de mistlampen. Weet iemand of er een dergelijk systeem is om de DRL in te bouwen naast de richtingaanwijzers (zie foto)....? http://data.motor-talk.de/data/gallerie ... -49851.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden