Ga naar inhoud

  • 0

Speakers achterportier


Fred6372

Vraag

Vraagje :

In de achterportieren van mijn Passat 2.3 V5 Comfortline (bj. 2002) zitten geen luidsprekers. Kan iemand van jullie mij zeggen of er dan wel luidsprekerbedrading in het portier aanwezig is en of ik de roosters die er nu in zitten eraf kan wippen zonder het hele portier te demonteren. Of moet ik de hele bekleding van het portier verwijderen.

Ik bezit mijn Passat pas 2 weken ( kijk bij : Wie ... en ik rij....) en ik heb een rechter en een linker hand, als je begrijpt wat ik bedoel. Twee rechterhanden waren makkelijker geweest.......

Wie geeft mij de gouden tip ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 160
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0
Das waar Antonio, maar bij mij zat het er al in, en dan vindt ik het wel zonde om dan alles te vernieuwen en alles in 1 keer te trekken.

 

Dat hoef je idd niet te vervangen dat is zonde. Maar voor Viperarry die moet toch nieuwe kabels leggen dan hoeft hij geen rode stekkers te kopen.

 

Vanaf iso stekker rechtstreeks naar de speakers.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Is de door VW geplaatse speaker zo slecht ? Ik vind het bij mij achter niet zo goed klinken, en voor wel aardig.

 

Maar als ik nu alles vervang door bv. JBL of Pioneer en ik houd een standaard radio zonder extra versterker. Kan ik dan een behoorlijke vooruitgang boeken qua geluidskwaliteit ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
sequence : Is de door VW geplaatse speaker zo slecht ? Ik vind het bij mij achter niet zo goed klinken, en voor wel aardig.

 

Maar als ik nu alles vervang door bv. JBL of Pioneer en ik houd een standaard radio zonder extra versterker. Kan ik dan een behoorlijke vooruitgang boeken qua geluidskwaliteit ?

 

Ik heb zelf een Pioneer radio met 4 x50 Watt en verder geen aparte versterker. Naderhand achterin Pioneer speakers (4 st) er in gezet.

Wel een groot verschil. Ik ben zo tevreden.

Maar ieder zijn eigen ding natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Heb het hele topic gelezen. Nou zag ik ergens staan dat de dealer zegt dat het formaat speakers 13 cm is. Klopt dit? Aangezien ik nog een set Focal heb liggen van 13 cm en dit dan graag in mijn voordeuren wil hebben. :)

 

edit : Model is 3B overigens ;)

 

De maat is 16,5 cm met adapter

 

origineel 15 cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Jij hebt geen idee hoe die Focals klinken denk ik

 

Effe wachten..

 

Ik zit vrij aardig in het audiowereldje hoor.. Al heb je altijd beterweters natuurlijk..

 

Enfin..

 

Waar ik op doelde is dat je het 13,5 cm setje in de achterdeuren zou kunnen zetten om voor je voordeuren te investeren in een 16,5 setje. En in jouw geval zijn dat uiteraard Focal's ! Het grotere 'broertje' van je 13,5 cm setje. Je wilt immers dat de kick-bass vanuit de deur je voor het gevoel uit je stoel schopt.. Dus liever een 16,5 cm setje dan een 13,5 setje cm.

 

Weer vriendjes ?

 

:wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Oh, maar ik bedoelde dat ook niet rot hoor. Staat niet voor niks een knipoog achter ;)

 

En betweter.. nee, ik leg mij namelijk neer bij feiten, mits mensen mij die kunnen voorleggen natuurlijk.

 

De 13,5 cm bonken ook behoorlijk. Uiteraard klinkt een 16,5 setje mooier.

 

Ik ga even shoppen op internet. 13,5 achterin en 16,5 voorin.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Oh, maar ik bedoelde dat ook niet rot hoor. Staat niet voor niks een knipoog achter ;)

 

En betweter.. nee, ik leg mij namelijk neer bij feiten, mits mensen mij die kunnen voorleggen natuurlijk.

 

De 13,5 cm bonken ook behoorlijk. Uiteraard klinkt een 16,5 setje mooier.

 

Ik ga even shoppen op internet. 13,5 achterin en 16,5 voorin.

 

wa wil je juist,enkel werken met de gewone radio, of met een versterker tussen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Op het moment zit er een Pioneer radio/navi in met 4*50 watt mosfett. Doet het niet onaardig zonder versterker. Ik moet nog even zien hoe ik het precies wil hebben. Heb vandaag eerst mijn ipod adapter aangeschaft. Volgende maand zien we wel verder. Ben ook aan het verbouwen thuis en daar gaat ook het nodige kapitaal inzitten.

 

 

edit : sorry als ik een topic hijack btw. :roll:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nee, (voorlopig) geen versterker. Ik vind het huidige geluid niet echt slecht maar mis het sprankelende van een echt goede tweeter. Daar is ook niet echt meer vermogen voor nodig.

 

Zou ik echt versteld staan van de vooruitgang wanneer ik mijn huidige speakers vervang door zo'n set ?

 

Radio is een Pioneer 4x50Watt

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden