Na lang wikken en wegen wil ik de auto toch laten chippen.
(1.8TSI 7DSG bouwjaar feb 2010)
geinformeerd bij hartog, JD en de dealer (biedt ABT en OCT)
Hartog en JD zeide beide hetzelfde, probeer de auto eerst en niet te veel NM op de dsg bak
dealer; met abt blijft de vw garantie, met oct nemen hun de garantie over.
het is een nieuwe auto waar ik toch zeker 4 jaar met plezier mee wil rijden dus voor mij is de garantie wel belangrijk.
Nu weet ik van de seat leon cupra 310 door abt getuned, dat daar nog al wat problemen zijn mee. (de auto's zijn niet geleverd volgens de vermogens die vooraf was besproken, 310PK)
nu zijn er wel verschillen in de vermogens van de tuners, maar volgens mij is JD de enige met een rollerbank om ook het werk te controleren. (van hartog weet ik het niet zeker) (bij abt en oct? wordt een onderdeel op gestuurd en aangepast weer terug geplaatst)
Nu kan ik geen slechte ervaringen vinden over JD, behalve de prijs. (maar ABT en OCT zijn ook niet goedkoop)
Hartog is hier minder bekend, hanteerd dezelfde prijs level als JD, maar audi rijder weten hem wel te vinden.
ABT kan ik alleen vinden over de 100 cupra's die niet zijn wat ze hadden moeten zijn.
Graag zou ik in contact willen komen met mensen die een keer een probleem hebben gehad met een chipte auto, en hoe dit is opgelost.
(maar alle input wordt gewaardeerd als het over chippen gaat )
Vraag
ATS
Na lang wikken en wegen wil ik de auto toch laten chippen.
(1.8TSI 7DSG bouwjaar feb 2010)
geinformeerd bij hartog, JD en de dealer (biedt ABT en OCT)
Hartog en JD zeide beide hetzelfde, probeer de auto eerst en niet te veel NM op de dsg bak
dealer; met abt blijft de vw garantie, met oct nemen hun de garantie over.
het is een nieuwe auto waar ik toch zeker 4 jaar met plezier mee wil rijden dus voor mij is de garantie wel belangrijk.
Nu weet ik van de seat leon cupra 310 door abt getuned, dat daar nog al wat problemen zijn mee. (de auto's zijn niet geleverd volgens de vermogens die vooraf was besproken, 310PK)
nu zijn er wel verschillen in de vermogens van de tuners, maar volgens mij is JD de enige met een rollerbank om ook het werk te controleren. (van hartog weet ik het niet zeker) (bij abt en oct? wordt een onderdeel op gestuurd en aangepast weer terug geplaatst)
Nu kan ik geen slechte ervaringen vinden over JD, behalve de prijs. (maar ABT en OCT zijn ook niet goedkoop)
Hartog is hier minder bekend, hanteerd dezelfde prijs level als JD, maar audi rijder weten hem wel te vinden.
ABT kan ik alleen vinden over de 100 cupra's die niet zijn wat ze hadden moeten zijn.
Graag zou ik in contact willen komen met mensen die een keer een probleem hebben gehad met een chipte auto, en hoe dit is opgelost.
(maar alle input wordt gewaardeerd als het over chippen gaat )
Link naar reactie
Delen op andere sites
28 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten