Ga naar inhoud
  • 0

Passat Afgevoerd Update pag.2


Speedyace

Vraag

En ja hoor! het was een kwestie van tijd, maar de Passat is na 22.000km op de teller (nieuwe motor) weer opgehaald met de auto-ambulance.

 

De auto schokte weer lekker de laatste tijd, dus heb maar weer even mail gestuurd naar de garage waar alles is/was gefikst, met mijn 06 er onder.

 

Ik denk dat ze smorgens net hun mailbox hadden geopend 08:17 uur, want toen ging mijn telefoon al.

 

Goede morgen, wij hebben de mail van u gelezen en komt het gelegen of wij de auto nu direct komen ophalen :shock: .

 

Zo gezegd zo gedaan, de auto staat weer bij de garage, ben benieuwd wat ze gaan vinden.

Ik heb ze wel verteld, dat het brandstoffilter git zwart was 1500km terug toen ik hem een beurt had gegeven.

 

Ze zouden hem nu niet eerder retour brengen, als het opgelost zou zijn.

 

Ik wacht het af

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Mannen bedankt voor de reactie's.

Ik vraag mij echt af of het ooit goed gaat komen met die bak, er zit gelukkig nog garantie op.

 

Als die tandempomp stuk is, dan is het te hopen dat de verstuiver nog goed zijn.

 

Mijn oude passatje 115pk(168pk met chip) ATJ motor, verkocht aan een maat van me, dat ding heeft nooit wat.

Staat al 280.000 op of zo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

man man man, ik leef echt met je mee!

1 tip: als ie dadelijk goed is, verzeker hem goed en rij hem in de maas! Kom je hier een keer BBQ-en en zet hem niet op de handrem (die knop werkt ook niet goed) en dan rolt ie hier de dijk af. Ene kant de Zuid-Willemsvaart in of de andere kant in de Maas. Kunnen we ook nog een weddenschap sluiten. :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik ben stiekem erg blij dat ik niet meer in het bezit ben van m'n 3C.

 

1000km voor ik hem weg deed was m'n turbo (van 20.000)km ook al kapot...

 

Bij mij is ook echt alles 3x vervangen!

 

Sucees met jouw apparaat! (waar haal je het gedult van daan???)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik denk dat ik hem straks ga inruilen voor een OPEL hahahaha nee hoor geintje. Ik ben dichter bij mijn werk gaan wonen 16km en dat is net even te kort voor een diesel denk ik.

 

Ik ben al druk aan het kijken voor een Sorry geen passat, maar wel 1 uit de vw groep, een Golf GTI Limited Edition 240.

Maar zover is het nog lang niet, eerst maar eens kijken hoe de passat het er van af brengt.

 

Ik houd jullie op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Nou...je blijft iig toch een VAG rijden...enne een Golfje GTI is ook een heerlijk scheurijzer! :wink:

 

Ik wacht eerst even wat er gaat gebeuren met de passat, heb hem eigenlijk van de zomer nog nodig ivm de caravan die er achter moet hangen.

 

Ja, z'n Golfje is erg leuk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag een mail gekregen van de garage, met de berichtgeving dat ze een probleem hebben gevonden.

Zie onder:

 

Het begin van een slijtende nokkenas op 1 nok. Dit is meestal het gevolg van een brandplaatje

wat lekt. We hebben de nokkenas en klepstoters verv. en de verstuiver-afdichtingen gecontroleerd.

 

Zal dit ooitttttttt goed komen denk ik dan. :(

De chef werkplaats neemt hem vandaag mee voor een rit van 300á400km zei hij.

Kan hij gelijk kijken of het goed is of dat er nog meer problemen zich voor zullen doen.

 

Ik houd jullie op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden