DM Geplaatst 20 juli, 2005 Rapporteer Share Geplaatst 20 juli, 2005 W8 plaat = 3B7 825 235 A. Ik heb er maar 33 euro voor betaald bij de lokale VW dealer, inclusief 3 draaipennen met rubbers. Hier een foto: Ook nog even het orgineel: Ik heb de tip van een US forum en de proef op de som genomen, de W8 plaat is veel sterker en heeft meer ventilatiegaten. Past op 3B benzine, diesel, sedan, variant, maakt niet uit. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Velg Geplaatst 20 juli, 2005 Rapporteer Share Geplaatst 20 juli, 2005 Das geen geld!!! En past hij ook op de 3BG wellicht? Ik rij nu al 3 maanden rond zonder bodemplaat omdat ik er eentje van metaal wilde (laten) maken. 3 maanden geleden nl mijn carter lek gereden op een kuil in de weg.... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
DM Geplaatst 20 juli, 2005 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 20 juli, 2005 YES! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
DM Geplaatst 20 juli, 2005 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 20 juli, 2005 MBT de draaipennen, er zijn 3 verschillende soorten: 3 x zilver metaal achter, 8D0 805 121, zitten er al 3 x bij de W8 2 x zwart metaal voor, 8D0 805 121 B 4 x zwart plastic wielkast, 4A0 805 121 A De zwarte metalen pennen zijn net iets langer dan de zilveren. Als je ze verwisseld vallen ze er na een tijdje gewoon uit zoals bij mijn laatste olie verversing bij een lokale garage. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
XteeZ Geplaatst 20 juli, 2005 Rapporteer Share Geplaatst 20 juli, 2005 Die van jou was kapot ofzo? Of lijkt het zo dat er in het midden iets mist. Zolang die van mij goed is is vervangen onnodig toch? Ik neem aan dat ie toch wel goed beschermd Trouwens ik kom ook uit Groningen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
antonio Geplaatst 20 juli, 2005 Rapporteer Share Geplaatst 20 juli, 2005 Ik heb er vorig jaar ca. â?¬ 65,00 betaald. Ik had de auto tweedehands gekocht en liet hem nakijken bij de VW garage. Ze belde dat de beschermplaat vervangen moest worden. Wat ze niet gezien hadden was dat de carterpan ook kapot was. Er zat een klein scheurtje/barstje in. Een jaar later ging dat lekken en heb ik hem moeten laten vervangen. En da is prijzig, heel prijzig. â?¬ 33,00 is zeker goedkoop. Antonio Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
DM Geplaatst 20 juli, 2005 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 20 juli, 2005 Nee, was niet echt stuk maar de achterkant, waar een gedeelte mist, moest steeds met zipties worden vastgezet. Toen ik van de w8 op de hoogte was heb ik er gelijk 1 gekocht. Als'ie goed is zou ik niet gaan vervangen. Leuk, ook uit Groningen. Wat voor Passat/jaar/motor heb je? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
XteeZ Geplaatst 25 juli, 2005 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2005 Ik heb hem van de week even op de brug gehad maar blijkbaar raak ik toch af en toe wel iets met die plaat. Is dat ding van die W8 veel dikker als de normale? Die normale is nl. behoorlijk flexibel, dus dun. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
DM Geplaatst 25 juli, 2005 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2005 Nee, de w8 is niet dikker, wel gemaakt van steviger materiaal en dus stijver. Mijn oude onderplaat was ook zo slap. De mijne was enigszins stuk en omdat er een goedkoop alternatief voorhanden was heb ik de plaat gelijk vervangen. Perfecte pasvorm. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
B5TDI Geplaatst 25 juli, 2005 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2005 Bedankt voor de tip! Ik zal morgen direct eens informeren bij de dealer. Mijn beschermkap is niet veel soeps meer. Maar daarmee zal ik niet de enigste zijn. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Turbo-Variant Geplaatst 25 juli, 2005 Rapporteer Share Geplaatst 25 juli, 2005 Goede tip inderdaad! Onze beschermkap hangt er half onderuit, beetje kapot gereden. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Madman Geplaatst 26 juli, 2005 Rapporteer Share Geplaatst 26 juli, 2005 hmmmm denk dat ik ook is langs de dealer moet gaan 8) 8) Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
B5TDI Geplaatst 26 juli, 2005 Rapporteer Share Geplaatst 26 juli, 2005 Ik heb hem besteld! Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Vdub Geplaatst 26 juli, 2005 Rapporteer Share Geplaatst 26 juli, 2005 Ik moet ook ff naar de dealer die andere van mij ligt al op de vuilverbranding.... Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
B5TDI Geplaatst 2 augustus, 2005 Rapporteer Share Geplaatst 2 augustus, 2005 Gisteravond heb ik mijn nieuwe onderplaat gemonteerd. De oude onderplaat was geheel versleten. Ik heb er â?¬ 31 voor betaald bij de dealer. Het verschil met de originele is dat er meer koelsleuven in zitten aan de voorkant en er zit geen geluidsdempend schuimrubber op. Maar aangezien de originele voor een TDI â?¬ 87 meer kost heb ik daar geen moeite mee. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
DM Geplaatst 2 augustus, 2005 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 2 augustus, 2005 dat scheelt nogal in de prijs, leuk dat toch iemand mijn tip oppakt!!! Zaten de drie zilveren pinnen er ook op, aan de achterkant van de plaat? Deze kosten ook nog bij elkaar een euro of 6-7 als je ze los besteld. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
B5TDI Geplaatst 2 augustus, 2005 Rapporteer Share Geplaatst 2 augustus, 2005 dat scheelt nogal in de prijs, leuk dat toch iemand mijn tip oppakt!!! Zaten de drie zilveren pinnen er ook op, aan de achterkant van de plaat? Deze kosten ook nog bij elkaar een euro of 6-7 als je ze los besteld. Ja die zaten er bij, maar die waren bij mij aan de achterkant (waar ze horen) aan de korte kant. Daarom heb ik er lange in gezet (de zwarten) Ik moest er hier nog 2 van bij hebben en tevens de plugjes (4x) voor in de wielkasten want die had ik ook al niet meer bij de originele. Samen met een plugje voor de afschermkap van de tandriem was ik hiervoor â?¬15 kwijt. Maar ja dan heb ik het wel weer origineel. Hij zit er dan ook weer superstrak onder. Nogmaals bedankt voor de tip. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
DM Geplaatst 2 augustus, 2005 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 2 augustus, 2005 Hmm, da's raar de 3 zilveren horen ook aan de achterzijde te zitten, voor 2 zwarte metalen plugs. Ik heb al verscheidene pluggen verloren bij olieverversen bij mijn lokale garage en dat de engineer in spe niet wist hoe het eea inelkaar zat (achter 3 x zilver metaal, zijkant 4 x plastic, voor 2x zwart metaal(iets langerdan zilver metaal) + 10mm moertje). Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
derpassat Geplaatst 26 oktober, 2005 Rapporteer Share Geplaatst 26 oktober, 2005 iemand ook de bestelnummer voor de plaat die onder de versnellingsbak geplaatst is? Mvg Bert Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
gevanje Geplaatst 26 oktober, 2005 Rapporteer Share Geplaatst 26 oktober, 2005 nou jan-roelof zonder de isolatie kunnen de stenen er wakker van liggen!! zal binnenin wel niet veel verschil geven; mijn vorige sleet bij iedere drempel, nog een wonder dat ie het zo lang volhield Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
DM Geplaatst 19 december, 2006 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 19 december, 2006 Net weer een nieuwe besteld voor 26,xx euro ex BTW. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
VisionRoy Geplaatst 19 december, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 19 december, 2006 Net weer een nieuwe besteld voor 26,xx euro ex BTW. Alweer ? Wat doe jij met die dingen man ? Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Jeteka Geplaatst 19 december, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 19 december, 2006 Hij sleutelt zo vaak aan zijn auto dat de bodemplaat gewoon kapot gaat door het sleutelen Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Volkswagen Geplaatst 19 december, 2006 Rapporteer Share Geplaatst 19 december, 2006 Of hij weet nog steeds niet hoe die los moet, en slijpt hem er welke keer weer onderweg Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
DM Geplaatst 19 december, 2006 Auteur Rapporteer Share Geplaatst 19 december, 2006 Hehe, nee d'r zit een scheur in en een hoek is er uit . De platen zijn niet zo flexibel als de orginele. Mijn oprit heeft een wat rare knik naar de weg toe en als ik haast heb dan krijgt de bodemplaat een tikje. Link naar reactie Delen op andere sites More sharing options...
Aanbevolen berichten