Ga naar inhoud

Madman

Members
  • Aantal items

    98
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Over Madman

  • Verjaardag 19-04-1982

Profile Information

  • Plaats
    Landgraaf

Madman's Achievements

0

Community reputatie

  1. Nou heren, bedankt voor de info, denk dat ik eventjes genoeg weet. Dat over de nokkenassen, is daar en manier om achter te komen in wat voor staat ze zijn? verder zou het toch wel een degelijke motor blok moeten zijn of niet, ik bedoel als ik mijn 1,9 tdi bekijk na en dikke 3 ton loopt die nog als een zonnetje. Gr
  2. Nou heren, na lange afwezigheid op de forum ben ik toch hier terug gekomen. Een van de redenen dat ik eigenlijk niet meer op de forum ben geweest is dat ik simpel weg geen problemen heb ondervonden met mijn KM vreter die nu inmiddels en dikke 330,000 km op de teller heeft staan. In de tussen tijd ben ik vader geworden en ben ik eigenlijk op zoek naar en wat groter auto (station wagon) en nu is mijn oog gevallen op Passat 2,5 tdi v6 4 motion (pff wat en mond vol haha). Heb geprobeerd via de zoek functie wat informatie te vinden, maar zegt telkens dat er teveel onderwerpen zijn gevonden en dat ik mijn zoek term moet verfijnen. De vraag is, zijn er punten waar ik op moet letten bij de aanschaf? Heb in de tussen tijd al twee van deze monster gevonden die mij wel bevielen eentje met 150,000 op de teller en de andere met 187,000 op de tellen. Zulke km standen zijn nog goed te doen toch? alvast bedankt. Gr Bas
  3. Dus als ik naar 150 pk zou willen gaan,hoe veel koppel krijg ik er dan bij , en stel ik stop er nieuwe onderdelen op (turbo,verstuivers) Alvast bedankt voor de reacties tot nu toe
  4. En groter turbo ja dat wil ik ook wel . wat voor eentje heb je er op gezet dan en wat zou ik er voor kwijt zijn Gr Bas
  5. Zijn er dingen waar ik op zou kunnen letten en naar kunnen kijken om de 'staat' van mijn turbo te kunnen achterhalen?
  6. Ben is wezen neuze op de form via de 'search' functie maar kon niet echt en antwoord vinden. Heb in de afgelopen 3 maanden zowat alle draaiende onderdelen laten vervangen aan de voorkant van de moter, en ben nu toch wel is benieuwd hoe lang men turbo het nog zal volhouden..... Heb men passat gekocht met een km stand van 183.000 op de teller en heb ers in 3 jaar tijd 102.000 km er bij gedaan. veelal snel weg gereden in verband men werk, netjes warm gereden en ook weer laten afkoelen. Ben is benieuwd wat voor theorieën jullie hier over kunnen vertellen....en wat een nieuwe turbo zou kosten. Gr Bas
  7. euh ja Niet aan gedacht eigenlijk Zal het de volgende keer doorgeven
  8. @ volkswagen : aandrijfashoes set compleet was 20 € reininging en klein montage was 3€ @blastaway : Garage kempen (subaru dealer) een van de monteurs daaro heeft zelf en 3b variant vandaar dat ik hem daar liet maken door de monteur met de 3b
  9. Jeeeeeee hij is weer gemaakt!!! Bij en garage bij mij in de straat zo wat. Nou ja de schade bedroeg voor twee hoezen plus werkplaatstarief,(speciaal vet) en reiningings set €185.22 Kan ik weer teminstens lekker rond rijden gr Bas
  10. Verbazingwekkend genoeg passan er nog wel twee kratten bier achter. Vergeet niet dat het en passat is he Gr Bas
  11. Mmm dus in andere woorden ik zou het op men oprit kunnen vervangen?? Heeft iemand en tekening hoe het moet?? b.v.d. Bas
  12. bedankt voor het antwoord Hadden wij nog niet en afspraak staan dat ik is en keer naar jou toe zou komen om met vag-com is naar men auto kijken Gr Bas
  13. Nou het zit zo euh je hebt de aandrijf assen die van het moter blok uit gaan en naar de voor wielen gaan. Daar tussen heb je nog twee gewrichten en daarom heen zitten rubbers. NOu de rubber zijn bij mij aan bijde kanten gescheurd en het vet zit nou rond men wielkasten Nou weet ik niet hoe die rubbers heten?? Ik moet ze gaan vervangen of laten vervangen maar wat zou het kosten plaatje kunnen zijn? b.v.d Gr Bas
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden