Ga naar inhoud

Goede Muziek ?


VisionRoy

Aanbevolen berichten

Als ik niet naar de muziek luister van de formatie "VW" en dan vooral het nummer "V5-Green Cotton" 8) 8) 8)

luister ik voornamelijk naar 538 in de morgen en een CD in de middag.

('s middags is Ruud de Wild op 538, en dat is ECHT een paardelul, daar kan ik niet naar luisteren)

De CD kan variëren van Metallica, Vaya Con Dios, Robbie Williams, Queen, Zucchero, Tiësto, 538 smash hits etc.... etc...

ligt een beetje aan mijn bui van dat moment.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kooks, Iron Maiden :twisted: , Sterephonics, Editors, RHCP, The Killers, Muse, Razorlight, Incubus, Coldplay, Guns 'n Roses, Keane en nog veel meer............... ach er is zoveel goeie muziek. Vind eigenlijk dat er in elk genre wel eens iets goeds wordt gemaakt.

 

Tip voor alle radio stations: :arrow: DRAAI MUZIEK OP DE RADIO IPV DE HELE DAG ZWETSEN.

 

Groet WS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

('s middags is Ruud de Wild op 538, en dat is ECHT een paardelul, daar kan ik niet naar luisteren)

 

Meen je dat nou ?

Ik vind hem echt schitterend ! :lol:

Er zijn inderdaad momenten dat ik denk van "jah, nu mag er wel weer muziek op, dit gaat te ver"... maar over het algemeen luister ik er elke dag met veel plezier heen haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kooks, Iron Maiden :twisted: , Sterephonics, Editors, RHCP, The Killers, Muse, Razorlight, Incubus, Coldplay, Guns 'n Roses, Keane en nog veel meer............... ach er is zoveel goeie muziek. Vind eigenlijk dat er in elk genre wel eens iets goeds wordt gemaakt.

 

Tip voor alle radio stations: :arrow: DRAAI MUZIEK OP DE RADIO IPV DE HELE DAG ZWETSEN.

 

Groet WS.

 

Sky Radio :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal altijd Radio 8Fm (Brabant en Zeeland) aanstaan. Als daar naar mijn zin teveel geouwehoerd wordt, heb ik altijd nog een CD-tje met MP3's als back-up. Daarop staat muziek van Gipsy Kings tot FatBoy Slim, van Keane tot UB40 en van Apollo 440 tot De WC Experience...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hou het hoofdzakelijk bij Ramstein, Guns en Roses, Iron Butterfly (Inagodadavida), John Lee Hooker, NickelBack, Nirvana, Red hot chili peppers, Metalica, Marilyn Manson, Kasabian, Anthrax, Def Leppard en Cypress Hill op CDtje :bash::embarassed:

Hiernaast radio op 538 enz. :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Van Skyradio val ik in slaap zzzz.....zzzz.... en daar is m'n baas niet blij mee :lol:

 

En als je 538 met Ruud de Wild niet aan kan horen zet je toch Skyradio op. :wink:

 

Ik luister altijd 3FM en anders Qmusic. Moet toch een beetje de laatste hits blijven volgen alhoewel mijn cd kast vol ligt met Rock.

Ik luister amper nog naar hele cd's in de auto omdat ik graag afwisseling wil en niet een uur dezelfde artiest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden