Ga naar inhoud
  • 0

Airco


Silkwood71

Vraag

Jep, hier in het zuiden is het al lekker zomer, dus heb de airco nu op "auto" staan.

 

Nu heb ik een vraagje, is het normaal dat als je de auto uitzet dat je dan nog een soort sissend geluid hoort, alsof er water door een leiding loopt?

 

komt dit van de airco?

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Oh dus dat is het, ik schrok me laats rot een hele plas vocht onder de auto ik heb het even in de gaten gehouden, maar het is iedere dag dat er water ligt.

Als ik de airco nu op econ zet dan maakt ie toch de leidingen leeg onder het rijden, of heb ik het verkeerd begrepen. :?:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nou de leidingen maakt ie niet leeg hoor :D

Dat zou niet best zijn, nee als je de koeling (airco dus) uitzet, dan wordt het condens in de luchtdroger door de rijwind gedroogd en voorkom je dus dat de airco kan gaan stinken. Overigens doe ik dit zelf nooit en heb nog nooit last gehad van vieze geurtjes in het systeem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

als je maar vaak genoeg rijdt chippie, dan gaat ie niet stinken en jij maakt veel KM's lijkt me. Last van stank krijg je vooral bij het gebruiken en dan een paar dagen in de zon laten staan (lekker broeien) etc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik moet die van mij ook eigenlijk laten controleren. Ik heb geen problemen maar hij is wel 5 jaar oud.

 

Ik zag net een advertentie van Kwikfit, € 139,00 schoonmaken, controleren en vullen.

 

Ik heb geen zin om naar de dealer te gaan. Zou het wat zijn Kwikfit??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
en jij maakt veel KM's lijkt me

 

:oops: euh mijn 2.0 liter benzine staat na terugkomst uit Zweden nu op 149.000 km.. :oops:

Ja BENZINE rijdt ik ja :D:D:D

 

waar stond ie op voor je weg ging dan. want 149 zegt niks hoor ;)

 

 

ik zal eens langs de duitse dealer, moet toch gebeuren een dezer dagen. Maar hij werkt nog prima hoor (7jr)

 

--

1.8t 240000

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Nou, mijn auto gisteren weer terug gekregen, moest weer afgevuld worden, 100 euro lichter, en hij doet het weer, hebben er meer mensen dit al gehad? binnen 5 jaar te lage niveau?

 

Vorige week grote beurt laten doen en ze hebben de airco ook afgevuld.

Deze bleek bij mij ook halfvol.

 

Mijne is van eind 2001, dus ook binnen 5 jaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden