Ga naar inhoud

Passat Afgesleept..


Dimitri-Turbo

Aanbevolen berichten

Gisteravond is het vrouwtje stil gevallen met de passat parallel aan de A44. Geen stuurbekrachtiging meer, foutmelding in de BC, ed.

 

ANWB erbij; conclusie zeer waarschijnlijk de multiriem die kapot is. Auto is vandaag afgesleept naar Maas hier in Uithoorn en daar gaan ze hem uit elkaar halen. Wellicht dat de distributie mee wordt genomen maar eerst wordt gekeken naar de staat en km-stand.

 

Heb wel wat fotos van het afslepen maar iedereen weet hoe dat werkt!? Plattewagen, auto erop en weg... :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een paar maandjes geleden ook zoiets gehad. Ik kon nog net wel thuis komen, maar zonder stuurbekrachtiging en een dynamomelding. Bij mij was de poelie van de dynamo vastgeslagen aan de dynamo en daardoor de multieriem eraf gelopen. Resultaat; ruildynamo en nieuwe poelie en multieriem erop...

Link naar reactie
Delen op andere sites

bedankt allemaal, maar er is goed nieuws :) Morgen is de auto weer klaar en kan hem ophalen :mrgreen::mrgreen: Alleen de multiriem moest vervangen worden.. (koste ong. 350 euro, vind ik zelf nog meevallen)

 

Keek: nee dit heb ik niet eerder gehad (multiriem), afslepen wel... 2 keer de oude passat en 1 keer mijn bus :|:evil:

 

Maar morgen doet ie het weer als een gek en kan ie weer pronken op de oprit naar de Porsche.. die staat nu ook zo alleen :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Keek: nee dit heb ik niet eerder gehad (multiriem), afslepen wel... 2 keer de oude passat en 1 keer mijn bus :|:evil:

:

Ik bedoelde ook het afslepen. Maar fijn dat het weer in orde is.

 

Toe ik laatst mij D-riem heb laten vervangen, heb ik ook de M-riemen laten vervangen. Deze waren immers net zo oud ( 120.000 km.)

Echter was de grote M-riem in een veel slechtere staat dan de D-riem. Blijkbaar gaan ze korter mee dan de distrubitie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bjorn - Er is een andere motor in mijn VW transporter gekomen :evil:

 

Maar de passat staat weer voor de deur; kosten vielen nog meer mee, euro 327,98, met gratis wasbeurt en uitgezogen!! en er is een garantiepuntje verholpen (terugroepactie) van de rubber in de accubak! Netjes!

 

Vervangen zijn de 2 multiriemen en spanrol en nog wat kleine onderdelen.

 

IK ben weer zeer tevreden over de service van mijn VW garage hier in Uithoorn

Link naar reactie
Delen op andere sites

De schade technische/geld gezien valt gelukkig mee... moet ook wel want ik ga over exact 3 weken trouwen en dat slokt een groot gedeelte van mijn spaarvarken :mrgreen:

 

Met de Porsche gaat het goed... al een aantal mods toegepast... sticker op het tussenruitje (logo-windstop) en achter op de spoiler (merk naam)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden