Ga naar inhoud

Update 19/11/09 P2: Mijn 3BG met lederen armsteun


josvanweerden

Aanbevolen berichten

Update: 20 maart 2009

Aangezien bij basis Passat niet was voorzien van een middenarmsteun kon ik de verleiding niet weerstaan om voor een armsteun op te halen. Het is weliswaar een grijze uitvoering maar voor mijn gevoel kon dit weleens heel erg gaaf staan. Ik zou zeggen bekijk de foto's en oordeel zelf :D

Tevens de raampjes laten blinderen bij Roberto van D&S Reclame, deze foto's volgen z.s.m. Vocht moet eerst ff netjes tussen het folie wegtrekken, eerste indruk is goed. Er zitten een paar schoonheidsfoutjes is lijkt het nu (kan ook vocht zijn wat er nog uit moet dus ik zal geen voorbarige conclusies trekken) ook moest ik twee deurpanelen opnieuw monteren aangezien het haakje op de deuren open te doen eraf was gegaan (plastic vergeten aan te duwen of wellicht helemaal vergeten).

img0996h.jpg

img0998i.jpg

 

Voorheen dus op 15 inch met doppen.

Nu met InterAction wielen, 17 inch met Michelin Primacy sloffen. Daarnaast is er een 4 spaaks lederen stuur van een forumlid gemonteerd waardoor de auto letterlijk lekkerder in mijn handjes ligt. Volgende week staat op de planning om naar Roberto aka de ramenplakker te rijden om de Passie van een zonnebril te voorzien.

 

Nu moet de wagen nog Eibach verlaagd worden en dan is hij helemaal naar mijn smaak.

Enjoy :mrgreen:

 

img0942a.jpg

img0939zk.jpg

img0944x.jpg

p0103091720.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

staat niet gek, dat lichte erin. Goed ingeschat moet ik zeggen. Mis nog wel afdichtdopje op zijkant, maar komt vast goed.

en bedankt voor uitleg als reactie op eerdere post, weet ik ook weer wat er met netzoptik bedoelt wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

staat niet gek, dat lichte erin. Goed ingeschat moet ik zeggen. Mis nog wel afdichtdopje op zijkant, maar komt vast goed.

en bedankt voor uitleg als reactie op eerdere post, weet ik ook weer wat er met netzoptik bedoelt wordt.

 

Graag gedaan! Dopjes missen niet maar dit zijn de zwarte dopjes nog. De dopjes in kleur heb ik er helaas niet bijgekregen dus deze zal ik een keer bij de dealer moeten bestellen 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden