Ga naar inhoud

Spiegels met knipperlicht


boelie1977

Aanbevolen berichten

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

150 Dollar (120 Euro) inclusief verzendkosten is inderdaad erg goedkoop, en volgens de omschrijving zouden ze moeten passen. Heeft iemand ze al besteld ? Ik overweeg serieus deze te bestellen. Waarschijnlijk worden de order en handling kosten lager bij afname van meerdere sets, kan dit in de advertentie echter niet vinden. Heb deze vraag bij de verkoper neergelegd, tevens gevraagd of ze passen op een Europese 3B of 3BG en of ze geschikt zijn voor het rechtsrijdende Europese verkeer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb reeds vaker dingen in Hong Kong gekocht die spotgoedkoop werden aangeboden via Ebay, en ik moet zeggen dat ik er geen slechte ervaring mee heb. Met garantie reclameren zal het een iets ander verhaal worden, natuurlijk wordt er wel garantie gegeven maar het blijft inderdaad wel lastig. Ik denk er nog even over na, die zijspiegels van SKG is ook wel wat, maar het blijft een bult geld voor een paar spiegeltjes.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

150 Dollar (120 Euro) inclusief verzendkosten is inderdaad erg goedkoop, en volgens de omschrijving zouden ze moeten passen. Heeft iemand ze al besteld ? Ik overweeg serieus deze te bestellen. Waarschijnlijk worden de order en handling kosten lager bij afname van meerdere sets, kan dit in de advertentie echter niet vinden. Heb deze vraag bij de verkoper neergelegd, tevens gevraagd of ze passen op een Europese 3B of 3BG en of ze geschikt zijn voor het rechtsrijdende Europese verkeer.

 

 

Volgens deze uitleg zijn het gewoon orginele VW spiegels, hier kosten die dingen denk ik alleen al rond de 150 euro per stuk.

 

A set of MK5 style side mirror for VW Passat B5 / B5.5 sedan or wagon (As shown in the pictures)

Comes with clear glass aspherical mirror

The mirror housing is primed without paint

Support heat function, electrically operated and turn signal on the bottom

Geniune VW part

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens VAGTEAM, de verkopende partij, zijn de spiegels geschikt voor zowel linksrijdend als rechtsrijdend verkeer. Worden er meerdere sets tegelijketijd afgenomen dan scheelt dat wel iets order and handling kosten maar niet veel. Ik heb inmiddels éen paar besteld en volgens de verkoper zou de levertijd wegens het feit dat ze uit Hong Kong komen 2 a 3 weken in beslag nemen. Ben zeer benieuwd, laat het wel weten als ze binnen zijn en hoe de transactie verder verlopen is, dan kunnen er misschien meerdere forumisten hun voordeel mee doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat ze vanuit Hongkong komen 2 a 3 weken? mmmmh twijfelachtig.

 

bij ons op de zaak hebben verre oosten zending minimaal 5 weken vaar- en afhandelingstijd...... op men moet het invliegen, maar dat kan nooit voor dat geld.

Maar mochten ze goed bevallen, dan ben ik de laatste om mee te doen hahaha. Super Mod.

 

Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien afhankelijk over welke locatie in het verre Oosten we het hebben. Ik zou in deze tijd niet graag iets uit bijv. het midden Oosten willen ontvangen, maar Hong Kong is redelijk geënt op de Westerse markt, misschien zijn die lijnen korter en/of betrouwbaarder. Heb in ieder geval vaker in Hong Kong dingen gekocht variërend van SD kaarten tot aan Xenon verlichting, en alles ruim binnen 4 weken ontvangen. Ik heb dus op basis van mijn ervaring geen redenen om te twijfelen aan de opgegeven levertijd. Heb natuurlijk wel eerst wat dingen, voor zover dat mogelijk is uitgeplozen.

Zo is Ebay op zich een redelijk veilig medium waarbij je de hele transactiehistorie van de verkoper kunt checken. Heb tevens Email contact met de verkoper gehad, en netjes antwoorde terug gekregen. Vervolgens betaal je via Pay Pal waarbij de verkoper makelijker te achterhalen is. Tevens is er bij deze Pay Pal transacties kopersbescherming van toepassing bij bijv. ongeauroriseerde betalingen. Voordat ik deze bestelling gedaan had ben ik niet over éen nacht ijs gegaan.

Ik denk dat het helemaal goed gaat komen, maar ik laat het zeker ff weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan natuurlijk ook geduld hebben en markplaats af blijven zoeken. Zo ben ik ook aan mijn spiegels met knippers gekomen in al de juiste kleur. En dit voor maar 150 euro. Moest alleen even mee helpen de knippers van de auto te halen omdat die persoon zijn passat weer terug bracht naar origineel en daarna ging verkopen. Je moet maar mazzel hebben ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb mijn spiegels binnen en kapjes liggen bij de spuiter. :slotje:

 

Moet je niet even je bevindingen posten?

duur van overzenden / kwaliteit van de materialen etc :?:

 

Nee joh nergens voor nodig :wink:

 

Re: Spiegels met knipperlicht

Door boelie1977 » Za Feb 14, 2009 12:36 am

 

Vertrouw het zelf toch niet helemaal. Heb ze inmiddels ook in nederland gevonden bij SKG. tuning in lichtenvoorde.

Is wel een fijne gedachte ergens naar toe te kunnen indien er iets mis is.

 

http://link.marktplaats.nl/228948542

 

Als je dat graag wil weten, 2 dagen en de kwaliteit ziet er goed uit. :):wink: Maar of het werkt en dus echt goede kwaliteit is weet ik nog niet. Moet ze nog monteren

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden