Ga naar inhoud

Folie op de ruiten


The Master

Aanbevolen berichten

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hahaha geen dank, wel een leuke benaming, club agent.

Maar toch maar gewoon The Master op m'n t-shirt lijkt me.

Wanneer komen die een keer?

 

Ooh je bedoeld de polo's? :P

Geen idee, als matthijs daar net zo snel mee is als de reparatie van mijn pc, dan denk ik dat we nog wel een maandje of 5 kunnen wachten :P;)

 

Trouwens clubagent op je polo... hmm idee :D:D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh, die PC waar had ik die toch ook al weer gelaten ;)

 

Edit......

 

Ehm het is nu inmiddels 3mnd..en hij staat al 2wkn klaar om met de boot naar Friesland te varen, ik heb alleen de boot nog niet zien langskomen.

 

De polo's worden na mijn vakantie dus eind volgende week denk ik besteld, mits alle aankomende bestuursleden een beetje snel de handtekening onder de papieren zetten en aan de ander doorsturen. Ik kan dan namelijk ook de bankrekening aanvragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De polo's worden na mijn vakantie dus eind volgende week denk ik besteld, mits alle aankomende bestuursleden een beetje snel de handtekening onder de papieren zetten en aan de ander doorsturen. Ik kan dan namelijk ook de bankrekening aanvragen.

 

:wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha geen dank, wel een leuke benaming, club agent.

Maar toch maar gewoon The Master op m'n t-shirt lijkt me.

Wanneer komen die een keer?

 

Ooh je bedoeld de polo's? :P

Geen idee, als matthijs daar net zo snel mee is als de reparatie van mijn pc, dan denk ik dat we nog wel een maandje of 5 kunnen wachten :P;)

 

Trouwens clubagent op je polo... hmm idee :D:D:D

 

Hahaha nou misschien waar nu Junior Passat Lover staat, misschien dat het daar kan staan :wink:

Maar goed nieuws over de polo's dus, jammer dat ik hem niet mee kan nemen naar Italie, volgend jaar dan maar.

 

Maar nu weer On Topic, als er meer nieuws is op dit gebied laat ik het meteen weten 8)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Het is al een wat ouder forum bericht maar toch nog even een vraag.

Is de prijs van 160 euro een prijs die je voor mij ook kunt regelen of is het een vriendenprijs geweest? Ik heb een offerte liggen van rond de 500 euro en dat gaat me net te ver voor een visuele verbetering....daar koop ik beter luires voor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...
  • 6 months later...

Ik kom net terug uit Enschede alwaar ik de ramen heb laten beplakken met donkere folie. Ik ben zeer tevreden met het resultaat. Ik heb ook de twee voorste ramen mee laten plakken. De folie heeft een 30%/35% donkere tint wat volgens mij net kan. Het ziet er in ieder geval goed uit! Normaal was het 230 euro (met voorste twee ramen erbij!) maar voor 210 euro mocht ik weer naar huis rijden.

 

Ik weet niet of het goed overkomt op de foto's.

 

tint1.jpg

 

tint2.jpg

 

tint3.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden