Ga naar inhoud

Extreme kou vannacht! Welke aanvullende maatregelen neem je?


bm-er

Aanbevolen berichten

  • Reacties 121
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Fleece heb ik al hahaha!

 

respect is echt nergens voor nodig, nogmaals het is gewoon mn baan.

Krijg goed betaald dus mag niet klagen. Had ik maar moeten opletten op school :P

 

Maargoed ondanks dat ie toch een tijdje stil heeft gestaan, starte hij meteen.

Alleen het krabben pff heb een redelike laag ijs meegemaakt op de ramen maar dit sloeg alles.

Sneeuw en ijs in een combi van 1cm vastgevroren troep, lekker klusje :shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet wachten tot ik eindelijk plaats mag nemen in de nieuwe dame. De oude dame krijgt een dikke zoen voor 186.000 km voor- en tegenspoed. En dan de luxe in.... Alles electrisch..... En een beginstand van 10 km.

 

Soms voel je je weer even 18 he??

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan is daan met de winter.. :P:P:P:P .Tja daar zit je dan met uwe knoppie..Maar er komt hopeliojk wel ooit eens weer een nacht vorst.. :mrgreen:

 

Het zal tyoch ook wel werken met beslagen ramen wanneer je 's zomers drijfnat na een hoosbui niets meer kan zien door je voorruit???? :|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan niet wachten tot ik eindelijk plaats mag nemen in de nieuwe dame. De oude dame krijgt een dikke zoen voor 186.000 km voor- en tegenspoed. En dan de luxe in.... Alles electrisch..... En een beginstand van 10 km.

 

Soms voel je je weer even 18 he??

 

Zoals je al zei Boyz en toyz :wink:

 

Op sommige momente voelen we ons allemaal 18jr :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms voel je je weer even 18 he??

 

Zoals je al zei Boyz en toyz :wink:

 

Op sommige momente voelen we ons allemaal 18jr :D

 

Het is voor mij al weer een tijdje geleden dat ik 18 was hoor...... Maar ik geniet er wel van. De eerste keer dat ik naar de auto ging kijken toen hij in Rotterdam was aangekomen..... Gewoon heerlijk :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat zijn altijd fijne momenten.

Kan je nagaan hoe je je straks voelt als je de sleutels krijgt :wink:

 

Hhhmmmm.... Is moeilijk om in woorden uit te drukken. Geweldig? Reusachtig? Super? Ik laat het lekker over me heen rollen en ga ervan genieten. Zal mijn digi meenemen en een mooie fotoshoot maken. Tenminste als het weer het toelaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Off topic:

Je auto een zoen geven :roll:

Je 18 voelen bij een nieuwe auto :o

 

Sorry hoor ik hoor hier niet bij :lol:

Bij een nieuwe vriendin kan ik me dat nog een beetje voorstellen, maar een auto is voor mij gewoon een gebruiksvoorwerp en staat snachts gewoon buiten in de garage :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lag tijdens m'n dienstplicht 1 nacht met -4 op een bed van bladeren/takken onder een halve tent in m'n eentje, m'n maat was een paar uur daarvoor afgevoerd met een kapotte enkel na een sprong uit een 4-tonner. Geen oog dicht gedaan die nacht, ZO koud, maar ik was ook niks gewend, laten we wel wezen. Wel een goede actie/maatregel van het LdH om er alles aan te doen om de daklozen een warm bed te bieden deze dagen.

 

PS Accu is nog goed, deurrubbers zijn al behandeld en de auto staat in een carport dus ik hoef nooit te krabben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook hier geen extra maatregelen... Proberen wel de Passat zoveel mogelijk te ontzien. De cabrio staat sowieso stil, dus rijd de GTD wat meer kilometertjes de afgelopen dagen.

 

Met de Golf al wat ge-erger gehad met binnenkomen. Slotcilindertje die zich niet laat draaien, klinkje dat vast zit en als die eenmaal los schiet in de open-stand blijft staan waardoor de deur niet meer dicht klikt. Heerlijk.

Om dan nog maar niet te beginnen over de verwarming die er een half uur over doet om de temperatuur in de auto op een dusdanig niveau te krijgen dat de uitgeademde lucht niet voor wolkjes in de lucht zorgt. Ongekend..

 

Overigens is het hier ook zéér koud op het moment. Mijn ruitensproeierpompje heeft het vanochtend begeven, vermoedelijk kapot gevroren, dus 3 uur geleden gestopt bij een wasbox op een tankstation om even wat water over de voorruit te sproeien. (Die spuitlansen lopen met vorst ja de hele nacht door met (warm) water om kapotvriezen te voorkomen.) Toen de ruit natgespoten was, wilde ik instappen om de ruitenwisser aan te zetten zodat de ruit schoongeveegd zou worden. Dat was echter niet zo'n succes, want het water dat ik er 5 seconden ervoor opgespoten had reeds de vaste vorm aangenomen en was dus een leuke laag ijs geworden.

 

Ik vermoed dus dat de winter zijn intrede wel heeft gedaan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Narigheid, hoort er zo nu en dan bij. Wij botsten nou eenmaal :wink:

 

Nope geen tent poncho.

 

Wij zijn gewoon naar genoeg hetzelfde ene moment kunnen we wel wat hebben van elkaar en andere moment niet.Dat gaat mij ook zo.. Ik vind persoonlijk dat ik behoorlijk ben ingedamd hier?en dat ik me totaal niet meer heel druk maak om sommigen hun mening.Maar helaas valt het toch tegen dat er toch een blok staat weer.En dat er iemand is van zelfde aard die erin staat en reageerd,En dan ga je weer reactie op reactie.Knap zinloos en kinderachtig maar we zijn beiden schuldig...

 

nobody is perfect

 

Heren....

 

:thumb:

 

Lullie leven beiden met het hart op de tong zie ik wel. Goed om te zien dat het dus ook "de andere kant" uit werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maandag rubbers voor de zekerheid met keukenpapier en siliconespray behandeld, verder soort antivriesmiddel op de ramen gesmeerd (heeft weinig geholpen). toch een klein beetje krabben. verder valt het de afglopen dagen wel mee in de randstad.

 

Groet Ruud

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden