Ga naar inhoud

Sunnyboy of carshades?


vwfrits2005

Aanbevolen berichten

  • Reacties 229
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Ik kreeg vandaag ook mijn private shades binnen.

Ze passen perfect maar ik moet zeggen de shades voor de achterruit zijn al 2 maal los gekomen. De bevestiging met het klipje werkt toch blijkbaar niet echt goed. Iemand nog ervaring mee? Of iemand een tip?

Die voor de zijruiten zitten echt perfect.

Foto's volgen later....

 

Hoi

 

Ik heb bij het remlicht ( op de achterruit) iets wat losgetrokken, zit iets van klittenband, ik heb ze gewoon daar achter geschoven, zitten nu perfect

 

Anthonie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal,

 

Ook ik heb ze vandaag binnen gehad vanuit de UK. Perfect hoor, alleen de achteruit in 2 delen, jammer dan scheelt toch ontzettend veel geld vergeleken met de SunnyBoy's. Hierbij wat foto's

 

Groeten

Anthonie

 

2982757660056437391S600x600Q85.jpg

 

2418093550056437391S600x600Q85.jpg

 

Hoe heb je de achterruiten bevestigd ?

Ik heb ze ook binnen.

de achterruit ziet er netjes uit en de achterramen ook.

Maar ik krijg de pasagiersruiten niet voor elkaar

 

hoe heb jij dat gedaan ??

 

 

Groeten jacob

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk er ook over om de cs te halen in the uk!

Ga volgende maand naar italy toe en daar kan ik een beetje minder zon in de auto goed gebruiken!!!!!! :)

En voor de prijs hoef je het niet te laten he''!!

Als ik me ga ergeren aan de naad,dan verkoop ik de achterruit en koop ik de achterruit los van sonniboy!!!

 

 

Zijn de mensen die de engelse cs hebben,nog steeds positief erover,voor het geld dat jullie hebben betaald?!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal,

 

Ook ik heb ze vandaag binnen gehad vanuit de UK. Perfect hoor, alleen de achteruit in 2 delen, jammer dan scheelt toch ontzettend veel geld vergeleken met de SunnyBoy's. Hierbij wat foto's

 

Groeten

Anthonie

 

2982757660056437391S600x600Q85.jpg

 

 

 

Hoe heb je de achterruiten bevestigd ?

Ik heb ze ook binnen.

de achterruit ziet er netjes uit en de achterramen ook.

Maar ik krijg de pasagiersruiten niet voor elkaar

 

hoe heb jij dat gedaan ??

 

 

Groeten jacob

 

je moet het rubber van je raam met een kleine schroevendraaier iets losmaken zodat er wat ruimte ontstaat, dan het klipje eronder schuiven zodat hij over de deur heen valt, dan rubber weer terug laten vallen.

bij de eerste was het even prutsen, bij de tweede in tien seconden (als je het door hebt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal,

 

Ook ik heb ze vandaag binnen gehad vanuit de UK. Perfect hoor, alleen de achteruit in 2 delen, jammer dan scheelt toch ontzettend veel geld vergeleken met de SunnyBoy's. Hierbij wat foto's

 

Groeten

Anthonie

 

2982757660056437391S600x600Q85.jpg

 

 

 

Hoe heb je de achterruiten bevestigd ?

Ik heb ze ook binnen.

de achterruit ziet er netjes uit en de achterramen ook.

Maar ik krijg de pasagiersruiten niet voor elkaar

 

hoe heb jij dat gedaan ??

 

 

Groeten jacob

 

je moet het rubber van je raam met een kleine schroevendraaier iets losmaken zodat er wat ruimte ontstaat, dan het klipje eronder schuiven zodat hij over de deur heen valt, dan rubber weer terug laten vallen.

bij de eerste was het even prutsen, bij de tweede in tien seconden (als je het door hebt)

 

Hoi

Dat is de oplossinig.

 

Anthonie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Allemaal,

 

Ook ik heb ze vandaag binnen gehad vanuit de UK. Perfect hoor, alleen de achteruit in 2 delen, jammer dan scheelt toch ontzettend veel geld vergeleken met de SunnyBoy's. Hierbij wat foto's

 

Groeten

Anthonie

 

2982757660056437391S600x600Q85.jpg

 

 

 

Hoe heb je de achterruiten bevestigd ?

Ik heb ze ook binnen.

de achterruit ziet er netjes uit en de achterramen ook.

Maar ik krijg de pasagiersruiten niet voor elkaar

 

hoe heb jij dat gedaan ??

 

 

Groeten jacob

 

je moet het rubber van je raam met een kleine schroevendraaier iets losmaken zodat er wat ruimte ontstaat, dan het klipje eronder schuiven zodat hij over de deur heen valt, dan rubber weer terug laten vallen.

bij de eerste was het even prutsen, bij de tweede in tien seconden (als je het door hebt)

 

thanks super advies ze zitten als gegoten

 

gr jacob

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waaruit bestaat de 'set' precies.

Is dit voor vijf ramen...?

Al iets meer over bekend?

... mooi verjaardagskadootje zegt m'n vrouw. :lol:

gr.

Pssssst.......Komt binnenkort mooie aanbieding 8-)

 

Set komt met achterruit in 1 deel voor 129,00

En voor Club/forum leden, eerste lichting schermen zijn dan incl. verzendkosten.

 

 

 

Psssssssssssssssst al meer bekend?? datumpje of zo?? :D

Of misschien een club powerbuy?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren bij de VW dealer in Zwolle een set Sunnyboys besteld. Ze zijn morgen al binnen. :D Kan ik morgenavond weer iets toevoegen aan m'n auto 8-)

Overigens doet de rest van de familie goed mee aan het verfijnen van het interieur, voor vaderdag kreeg ik hoofdsteun hoesjes. Als ik morgenavond de schermen geplaatst heb maak ik wel een paar pics.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben voor mijn zwager op zoek naar carshades. Hij rijdt in een Passat 3BG sedan. Via ebay worden de carshades in GBR aangeboden, echter dan krijg je maar 2 schermen voor de achterramen terwijl de 3BG achterin 4 ramen heeft. Is er een ander merk dat wel voor alle vier achterramen schermen levert?

Link naar reactie
Delen op andere sites

tja anders koop je de achterruit los van sonniboy.

Ben je nog steeds een heeeel stuk goedkoper uit.

En het blijft maar een stukje doek op een frame hoor! ,of het nou sonniboy is of de goedkope versi

:mrgreen:

enne de naad in de achterruit valt niet op.

 

ik heb ze ook in engeland besteld en ben uiterst tevreden !!!

 

Het prijsverschil was me te groot.

 

en functioneerd prima

 

groeten jacob

 

( op naar zuid-Frankrijk 8-)8-)8-) yeah )

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden