Ga naar inhoud

Sunnyboy of carshades?


vwfrits2005

Aanbevolen berichten

  • Reacties 229
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Als je de foto's op http://www.sonniboy.nl/ en http://seddes.nl/carshades/catalog/home1.php bekijkt zou je zeggen dat ze dezelfde foto's hebben gebruikt ...... zouden ze bij carshades dan gewoon sonniboys's verkopen ......

 

Heb net effe gemaild met carshades ...... ze hebben ook zonwering voor de Passat Sedan ...... dit heeft Sonniboy echter niet ......

 

zou je het mij even willen laten wten of ze het echt voor een sedan hebben en wat het gaat kosten

mvg dennis

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor geinteresseerden in privacy shades: via ebay bij palmautomotive in engeland een complete set voor de passat variant besteld voor 79 pond ! inclusief verzendkosten zo'n 117 euro.

Reacties en ervaringen via ander forum, zijn erg goed. Kwaliteit zal de sonnyboys niet evenaren, ,maar voor dat geld koop je drie setjes...

 

http://cgi.ebay.co.uk/Volkswagen-Passat ... ms=|301%3A

 

 

Hoi

 

Thanks voor de tip, ik heb ze ook besteld, die naat neem ik op de koop toe.

 

Gr

Anthonie

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor geinteresseerden in privacy shades: via ebay bij palmautomotive in engeland een complete set voor de passat variant besteld voor 79 pond ! inclusief verzendkosten zo'n 117 euro.

Reacties en ervaringen via ander forum, zijn erg goed. Kwaliteit zal de sonnyboys niet evenaren, ,maar voor dat geld koop je drie setjes...

 

http://cgi.ebay.co.uk/Volkswagen-Passat ... ms=|301%3A

 

 

Hoi

 

Thanks voor de tip, ik heb ze ook besteld, die naat neem ik op de koop toe.

 

Gr

Anthonie

 

 

succes ermee, ik had ze binnen 5 dagen (normaal een dag of tien). Passen perfect en achterruit-naad zie ik al niet eens meer. ik ben er gelukkig mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

succes ermee, ik had ze binnen 5 dagen (normaal een dag of tien). Passen perfect en achterruit-naad zie ik al niet eens meer. ik ben er gelukkig mee.

 

 

Zou je wellicht wat foto's kunnen plaatsen?

 

 

bij deze... eerste keer foto's op forum gezet. Vergeef me als het niet goed is gegaan

post-6301-1423823441,1316_thumb.jpg

post-6301-1423823441,2098_thumb.jpg

post-6301-1423823441,2879_thumb.jpg

post-6301-1423823441,4441_thumb.jpg

post-6301-1423823441,5379_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

dank je wel! Zeker niet slecht zeg. Alleen die van de achterklep, bestaat deze uit 2 delen?

ja, bij de sunnyboy is dat 1 stuk. Enige nadeel zeg maar. ik moet zeggen dat ik er geen last van heb, maar inderdaad, het zijn twee delen.

 

Thanks... dat vind ik toch wel weer jammer.... maar het scheelt wel een hoop doekoes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag stond de postbode bij mij aan de deur met drie op elkaar geplakte platte dozen...........

 

Jawel dat was alvast mijn vaderdagkado: de sunniboys. Vanmiddag meteen maar even geinstalleerd. Mooi systeem.

 

Hebben jullie dat ook dat rond het 3e remlicht meer dan een cm ruimte zit tussen 3e remlicht en sunniboy?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hebben jullie dat ook dat rond het 3e remlicht meer dan een cm ruimte zit tussen 3e remlicht en sunniboy?

 

Yep hier ook hetzelfde. Dat is meteen ook het enige minpuntje aan de Sonniboy.

Verders ben ik er heeeeeeel tevreden mee. De kleine meid overigens ook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de sunnyboy erin zitten. Ik had ze bij autovoordeelwinkel besteld. En dan een setje alleen voor de achterramen waar de kids zitten.

Ziet er echt mooi uit die sunnyboy's. En ik ben van het gezeur af van "papa de zon schijnt in m'n ogen"

 

Groet,

Mark

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kreeg vandaag ook mijn private shades binnen.

Ze passen perfect maar ik moet zeggen de shades voor de achterruit zijn al 2 maal los gekomen. De bevestiging met het klipje werkt toch blijkbaar niet echt goed. Iemand nog ervaring mee? Of iemand een tip?

Die voor de zijruiten zitten echt perfect.

Foto's volgen later....

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden