Ga naar inhoud

werkplaatsactiepunt waterkast passat


ronald1983

Aanbevolen berichten

hey mensen,

 

ik kreeg mij eergisteren een brief in de bus dat mijn passat werd terug geroepen en dat ik er mee naar de vw moest.

 

in de brief stond niet wat er precies aan de hand was, dus ik heb direct contact opgenomen met mijn vw dealer.

 

die vertelde mij dat er iets niet in orde was met de afwateringsbak. het echte fijne weet ik er nog niet helemaal van.

 

maar goed het zo allemaal verholpen worden onder de garantie!

 

afspraak gemaakt , en de volgende dag met de auto heengeweest en het probleem is verholpen.

 

ik vind het toch wel een compliment waard dat na 6 jaar (de auto is van 2002) dat zoiets toch nog verholpen word en dat vw hier zijn verantwoordig qwa kosten voor zich meent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vind dat vw de laatste tijd toch al actief is.. eerder ontving ik nooit pon-post.. tegenwoordig zowat wekelijks..

 

Wijs ze maar ff op deze geweldige site waar wij al lang in onze Kennisbank het juiste middel hebben staan..

viewtopic.php?f=138&t=24550&start=0&st=0&sk=t&sd=a

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha, nou de roest perikelen rond de dakrails nog...

 

En tja hoe doet Pon dat. Alleen als je de 1ste eigenaar bent?, of zou je moeten melden dat je een occasion hebt gekocht. Bij nader inzien denk ik dat je auto dealer onderhouden moet worden...

 

Groet RuudC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heren ,

 

ik heb zojuist contact gehad met de lokale stealer en met Pon klantenservice en de terugroepactie is alleen van toepassing op bepaalde chassisnummers van de 3B / 3BG .

Ondanks dat ik MAJOR waterproblemen heb en heb gehad valt mijn 2000'er Passat 3B V6 TDI niet onder de actie , en krijg ik nu een klachtenformulier toegestuurd om te kunnen beoordelen of ik in aanmerking kan komen voor de actie .

 

Het betekend dus kort door de bocht dat niet elke passat teruggaat , of je nu een afwateringsprobleem hebt of niet .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier in duitsland ook nog niks ontvangen??? :angry:

 

He Ronald, super dealer heb jij waar je ook op zondag terecht kunt, dat zou ook wel iets voor mij zijn. :mrgreen:

 

hey mensen,

 

ik kreeg mij eergisteren een brief in de bus dat mijn passat werd terug geroepen en dat ik er mee naar de vw moest.

 

in de brief stond niet wat er precies aan de hand was, dus ik heb direct contact opgenomen met mijn vw dealer.

 

die vertelde mij dat er iets niet in orde was met de afwateringsbak. het echte fijne weet ik er nog niet helemaal van.

 

maar goed het zo allemaal verholpen worden onder de garantie!

 

afspraak gemaakt , en de volgende dag met de auto heengeweest en het probleem is verholpen.

 

ik vind het toch wel een compliment waard dat na 6 jaar (de auto is van 2002) dat zoiets toch nog verholpen word en dat vw hier zijn verantwoordig qwa kosten voor zich meent.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Passat 3BG 130ps TDI en tiptronic 2004.

 

Afgelopen zaterdag ook eens even naar de accubak gekeken. Na een heel gewurm om de accu eruit te krijgen is het gelukt in de bak te kijken en, water . . . . . .

post-3587-1423823039,4673_thumb.jpg

Bodemplug zat vol met troep even vinger erin en het loopt weer leeg.

 

Aansluitend plug schoongemaakt en ingekort zodat het gat wat groter is.

post-3587-1423823039,8579_thumb.jpg

post-3587-1423823039,8891_thumb.jpg

Kan hij er weer een paar jaar tegen.

post-3587-1423823039,936_thumb.jpg

post-3587-1423823039,7954_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden