Mijn passat 3BG moest gekeurd worden en een klein beurtje hebben.
Heb hem naar de VW dealer gebracht en ben achterover gevallen van alle defecten.
- onderste turbo-slang defect (dat had ik al gemerkt)
- klepdeksel lekt
- remslang lek
- alle slangen van en naar EGR lek (die dicht gezet is, maar toch vervangen moeten worden volgens dealer)
- en nog een waslijstje aan kleine dingen
Totale kosten € 1500,00 euro.
Met name dat van de EGR zet ik mijn vraagtekens bij. Weet iemand hoe dit zit? Kan dit defect zijn gegaan door chiptuning en dichtzetten? Kan de lekke slag en klepdeksel ook een gevolg zijn van chiptuning?
Vraag
Kalki
Mede liefhebbers
Mijn passat 3BG moest gekeurd worden en een klein beurtje hebben.
Heb hem naar de VW dealer gebracht en ben achterover gevallen van alle defecten.
- onderste turbo-slang defect (dat had ik al gemerkt)
- klepdeksel lekt
- remslang lek
- alle slangen van en naar EGR lek (die dicht gezet is, maar toch vervangen moeten worden volgens dealer)
- en nog een waslijstje aan kleine dingen
Totale kosten € 1500,00 euro.
Met name dat van de EGR zet ik mijn vraagtekens bij. Weet iemand hoe dit zit? Kan dit defect zijn gegaan door chiptuning en dichtzetten? Kan de lekke slag en klepdeksel ook een gevolg zijn van chiptuning?
Gr. Kalki
Link naar reactie
Delen op andere sites
26 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten