Ga naar inhoud

Spuitheld gevraagd


passatvw

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben opzoek naar een spuitheld, voor mijn spiegels, ik heb een setje spiegels op het oog, die zijn alleen niet de goede kleur, nu is het zo dat ik ze zelf kan proberen te spuiten, maar heb al meerdere dingen geprobeerd te spuiten, maar elke keer is het niet naar mijn zin.

Dus zoek ik een spuitheld in de buurt van Arnhem voor het spuit werk.

 

alleen de spiegelkappen, geen hele deuren of zo, alleen maar de kappen.

 

Maak maar een leuk prijsje via PB, ik zou jullie dankbaar zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er is vast wel iemand, je zou Chippie kunnen proberen. Hij is ook aktief op dit forum en heeft een bedrijf dat krassen e.d. repareerd.

 

Mail: mail@johanklijnstra.nl

Website: http://www.chips-away.nl/

 

 

(Mocht je iemand vinden die niet in de buurt zit, Chippie zit nl. ook niet in de buurt maar spuit wel op lokatie dacht ik, dan kun je natuurlijk de spiegelkappen opsturen en laten spuiten. Verzenden van zo'n licht pakketje kost bijna niets....

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Chippie,, ik verstond dat je ook terplekke kan komen dus op adres.

meng je de lakken meteen dan, of moeten ze al eerder doorgegeven worden welke kleur(code) ect.

 

Lakken worden terplekke gemaakt. Aan een laknummer heb je niet genoeg aangezien er van sommige lakken wel 10 varianten zijn. Deze moet je dus altijd op de auto mengen.

Wij komen inderdaad op locatie, maar vanuit Friesland even naar Arnhem, om een paar spiegelkapjes te spuiten, gaat me te ver ;)

Daarvoor hebben we een landelijk netwerk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Ik heb net ook even op Chippie's site zitten lezen.... ziet er machtig mooi uit..... Knutseldagen met de Volvo club.. en de Audi club....

 

Is er niet een keer een knutseldag met de Passatclub te verzinnen? Ik heb nog een aantal hele nare plekjes aan mijn Passat (plekjes waar IK me behoorlijk aan erger).....

:cry:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net ook even op Chippie's site zitten lezen.... ziet er machtig mooi uit..... Knutseldagen met de Volvo club.. en de Audi club....

 

Is er niet een keer een knutseldag met de Passatclub te verzinnen?

 

Dat is te regelen! Ik ga dit wel even met "de evenementencomissie" overleggen en kijken of we hier een dagje voor kunnen organiseren.

Het probleem echter is altijd een locatie te vinden, waar men zo vriendelijk is de werkplaats op een zaterdag beschikbaar te stellen.

 

Aangezien wij bezig zijn met een nieuwbouwpand, zou dit voor de toekomst dan niet meer zo'n probleem zijn. Echter kan dat nog wel een jaar duren eer alles rond is..

 

Gr. Johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk dat Firesland niet zo centraal ligt, is jullie probleem :P

Als wij zo'n dag gaan organiseren, dan ga ik niet eerst met 2 bedrijfsbussen een paar honderd kilometer rijden natuurlijk!

Wie dan belangstelling zou hebben, moet er ook wat voor over hebben en dus naar Friesland afreizen ;)

 

Wat betreft het op locatie werken en stof:

 

Wij gebruiken een speciaal door ChipsAway ontwikkeld laksysteem. Dit systeem is een reparatie systeem en dus compleet anders dan een traditioneel laksysteem.

 

Het verschil zit 'm onder andere in de droogtijd.

Zodra de lak bij ons uit de spuit komt en de auto raakt, zou je bijna direct je hand erop kunnen leggen. zo snel is dat droog.

Eventueel stof wat er op zou vallen, haal je er met een kleefdoekje zo weer vanaf. Mocht er stof in de uiteindelijke blankelaklaag komen, dan polijst je dat er met de machine zo weer uit..

 

Gr. Johan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, dan komen we naar Friesland! Betekent alleen wel dat we je niet kunnen assisteren in de zoektocht naar een geschikte locatie..... :? Maar ja, je kunt niet alles hebben.

 

Of je zou met de Passat moeten komen en met een collega Chips-Away bedrijf iets moeten kunnen regelen....... :mrgreen:

 

Duidelijk antwoord trouwens!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden