Ga naar inhoud

Spuitheld gevraagd


passatvw

Aanbevolen berichten

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Het hoeft ook niet in 1 dag natuurlijk. :)

 

Kan iemand mij een richtprijs vertellen wat dat gaat kostten? Kan ik dat aanhouden als ik bij een spuiter ga vragen wat dat kost. PM mag ;)

 

Nee.. Dat is pas te bepalen wanneer je de wagen ziet. Dan kan er een inschatting worden gemaakt over:

a) arbeidsuren

B) materiaalkosten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het hoeft ook niet in 1 dag natuurlijk. :)

 

Kan iemand mij een richtprijs vertellen wat dat gaat kostten? Kan ik dat aanhouden als ik bij een spuiter ga vragen wat dat kost. PM mag ;)

 

Nee.. Dat is pas te bepalen wanneer je de wagen ziet. Dan kan er een inschatting worden gemaakt over:

a) arbeidsuren

B) materiaalkosten

 

Je kan natuurlijk ook gewoon een inventarisatiedag houden waarop misschien wat kleinigheidjes verholpen kunnen worden. Je spreekt met het bedrijf af, dat iedereen die op die dag een afspraak maakt om wat te laten spuiten aan zijn wagen, dat voor een leuk prijsje kan laten doen. Dan wel op die dag eventueel ook prijs afspreken.

 

Op deze manier heb je er toch je voordeel van en kan het bedrijf verder zelf een planning maken voor de werkzaam heden.

 

Groeten John

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het hoeft ook niet in 1 dag natuurlijk. :)

 

Kan iemand mij een richtprijs vertellen wat dat gaat kostten? Kan ik dat aanhouden als ik bij een spuiter ga vragen wat dat kost. PM mag ;)

 

Nee.. Dat is pas te bepalen wanneer je de wagen ziet. Dan kan er een inschatting worden gemaakt over:

a) arbeidsuren

B) materiaalkosten

 

Je kan natuurlijk ook gewoon een inventarisatiedag houden waarop misschien wat kleinigheidjes verholpen kunnen worden. Je spreekt met het bedrijf af, dat iedereen die op die dag een afspraak maakt om wat te laten spuiten aan zijn wagen, dat voor een leuk prijsje kan laten doen. Dan wel op die dag eventueel ook prijs afspreken.

 

Op deze manier heb je er toch je voordeel van en kan het bedrijf verder zelf een planning maken voor de werkzaam heden.

 

Groeten John

 

Goed IDEE!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is idd een goed idee. maar zou het dan niet handiger zijn om juist met mensen te gaan die allemaal dezelfde kleurcode hebben. Dan kun je dus collectief iets doen lijkt mij.

 

Nope, van dezelfde kleurcode kan het zijn dat er 8 verschillende tinten zijn. Dus dat is nooit een optie!

Ten tweede is het leuk zo'n inventarisatiedag, echter denk je dat iemand uit het zuiden naar het noorden komt, zijn auto laat inspecteren en vervolgens een week later opnieuw afreist om zijn wagen te laten spuiten? Dat werkt niet als je het mij vraagt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...

Dat "gesmolte" wat Silver bedoeld is een spuit trucje...

Lak erop zetten en als het nog nat is, plak je er een folie op die je vervolgens direct weer eraf trekt et voila ;)

Zo kun je ook met een perslucht slang in de weer gaan en de verf in verschillende kleuren laten wegvloeien

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden