Ga naar inhoud

Spuitheld gevraagd


passatvw

Aanbevolen berichten

effe tussendoor...vandaag zelf mijn spiegels gespoten in zilvermettalic. was voor de tweede keer dat ik wat spoot maar ging goed hoor(totdat we een kras maakte met het monteren) ..dus effe opnieuw spuiten in de zomer nu ik het onder de knie heb;)

 

Als jij in staat bent om met een spuitbusje, goed zilvermetallic te spuiten, dan heb je of a) beginnersgeluk, of B) ben je een ware spuitheld!

Dit is de moeilijkste kleur om te spuiten nl... :wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 79
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

of c: veel advies ingewonnen en lezen en luisteren waar iedereen de fout in ging...heel rustig gespoten veel lagen overelkaar.. en de eerste keer (7 jaar terug) heb ik geleerd van mijn fout om gewoon de spuitbus in te drukken. toen zag je veel zakkers en de kleur was...ruk:)

nou ik hoop toch dat ik de feeling wel heb en zal als oefening voorlopig blijven spuiten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik loop even op wat zaken vooruit maar zijn er meer mensen hier die wat spuitwerk/beschadigingen (klein) te doen hebben?

 

wellicht een idee om dan met enkele schadebedrijven te praten en een marathon schade fixen op te zetten.

Oftewel een meeting met/bij schadebedrijf waarbij wij wat leren over schadereparatie en zij op 1 dag een berg werk krijgen.

 

Uiteraard met chippie erbij want die is zowel passat rijder als schadefixer.

 

Hij alleen zal het lastig hebben om in z'n eentje op een dag heel veel te doen voor een kleine prijs, en als het over een langere periode moet, dan wordt het voor hem kostbaar om korting te geven. Vergeet ook niet dat wij dan die dag wel lekker vrijetijd aan het besteden zijn, maar hij aan het werk zal zijn. Oftewel: ik vind het niet redelijk om grote kortingen van Chippie alleen te verwachten maar denk wel dat er voordelen te behalen zijn in samenwerking met een (of meerdere) schadebedrijven.

 

Dit idee komt uit jullie posts plus een paar gesprekken met lokale schadebedrijven die best wat willen doen in ruil voor een stapel klanten. Zeker als er ook wat groter werk (ik denk aan een embleemloze achterklep.....) bij zit.

 

ergo: laten we eens inventariseren wie wat te fixen heeft.

 

helaas ben ik m'n avatar, m'n sig, m'n personal messages en de weg kwijt op dit vernieuwde forum, dus als iemand een poll wil maken:graag

Link naar reactie
Delen op andere sites

een goede zaak begint met een idee, of het in 1 dag af kan is wellicht wat ambitieus. maar alleen al het feit dat je met een aantal professionals kunt overleggen wat er kan, wat er bij komt kijken en hoeveel tijd er bij nodig is zal al begrip opleveren voor de kosten en de te maken tijd voor een afspraak. En als je dan op die dag toch een leuke deal krijgt voor je gewenste modificaties, dan is er toch weer een passat rijder geholpen.

 

Kleine schade meteen, grote zaken professioneel advies die dag met offerte en afspraak en wat voor gekkigheden mensen verder gedaan willen hebben moeten ze vooral snel laten weten (spiegels, je bril, je gsm, je ipod, je laptop, je velgen, je trekhaak etc etc in de kleur van je auto..... iedereen een oranje spatlap, whatever)

 

als je in je eentje wilt weten wat het spuiten van je motorkap kost, dan moet je of heel veel bedrijven af en kunnen inschatten hoe waar het is wat ze zeggen of je moet het viavia te weten zien te komen. welnu, met zo'n manier zou je snel een betrouwbaar advies met prijskaart kunnen krijgen. Aan de deelnemende bedrijven is het dan zaak om te laten zien dat ze het goed kunnen en dat het de prijs waard is. maar dat lijkt me niet zo moeilijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 months later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden