Ga naar inhoud

LED Dagrijlicht in koplampen nu ook voor de Passat 3B &


VW Marco

Aanbevolen berichten

Nu zo op de foto vind ik het niks,hou de originele set en bouw er dan s6 onderin de bumper vind ik persoonlijk veel ruiger dan dit..Sorry maar vind het eigenlijk helemaal niet mooi,beetje wannabee.Nee ik zal gaan voor de s6 onderin prijs is hetzelfde haast toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee nee ook voor de 3b-ers onder ons! kijk maar ff bij Vdub. Zie daar de foto voor de 3b.

En ook voor 3b_bg ers (mensen die zoveel aan de wagen verbouwd hebben dat het tussen de 3B en 3Bg zitten (he Vdub?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu zo op de foto vind ik het niks,hou de originele set en bouw er dan s6 onderin de bumper vind ik persoonlijk veel ruiger dan dit..Sorry maar vind het eigenlijk helemaal niet mooi,beetje wannabee.Nee ik zal gaan voor de s6 onderin prijs is hetzelfde haast toch.

 

 

Mee eens, onder in de bumper..

 

 

Greets

Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er al mensen die S6 lichten in de bumper hebben? Op Google vind ik alleen maar Duitse foto's.

Na vergelijking vind ik het in de bumper ook mooier. Qua prijs scheelt het 100 euro. Tenminste, de S6 lichten die ik kan vinden zijn 200 euro.

In mijn geval moeten de mistlampen er dan ook uit en daarvoor in de plaats dichte kapjes. Geen idee wat die kosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe je het ook wend of keert, die S6 tfl passen ivm de ronding toch niet helemaal mooi in de bumper van een Passat.. ik ga voor die lichtunits en laat wel een plaatje zien als ze eindelijk leverbaar zijn..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na enig wikken en wegen heb ik toch maar de koplampen besteld. S6 leek mij ook leuk, maar dan past het inderdaad niet helemaal netjes en moet ik andere roosters kopen voor de plaats waar nu mijn mistlampen zitten.

En ik vind mijn mistlampen nu net zo mooi met het chromen randje er om heen.

Eind juni worden ze verwacht, mocht ik foto's hebben van als ze er in zitten, dan zet ik die hier gelijk op het forum.

Er zit inderdaad een E keur op.

Verder schijnen deze koplampunits uitermate geschikt te zijn voor xenon-inbouw wat vanwege de "speciale" lens zeer veel lichtopbrengst heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben wel erg benieuwd of er de juiste coderingen in staat. Een europees nummer alleen is niet voldoende, dat geeft enkel en alleen maar aan waar een product geproduceerd is. Er zal in de koplamp een codering RL of DRL in moeten staan. Staat die er niet in.... niet toegestaan!! Zonde van je aankoop lijkt me dan. Dus wel ff goed navragen bij de leverancier!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordat iedereen gekke dingen gaat roepen..

 

Die units hebben GEEN dagrijlichten(ivm patent audi) maar die led balk als STADSLICHT, gewoon E-keur dus zonder RL of DRL

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordat iedereen gekke dingen gaat roepen..

Die units hebben GEEN dagrijlichten(ivm patent audi) maar die led balk als STADSLICHT, gewoon E-keur dus zonder RL of DRL

Het staat wel als zijnde dagrijlicht in de advertentie. Als dit inderdaad gewoon ledjes als stadslicht zijn, dan vind ik het zonde van mijn geld.

Ik heb nu een van de betere PIAA ledjes in mijn stadslicht zitten, en zou er niet kapot van zijn als ik een hele rij vergelijkbare in mijn koplamp krijg. Zoveel licht geeft het niet, en het ging mij juist om het licht dat het geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden