Ga naar inhoud

Update:Houderschapsbelasting&Provincialeopcenten 2010 p5


Alain

Aanbevolen berichten

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

Vandaag weer op het afschrift: LET OP NIEUW TARIEF. Vuile struikrovers :evil::angry::twisted: . Bij aanschaf auto vorig jaar in juli 94 euro per maand, nu 103.

 

9,5 % stijging in nog geen jaar !!!!!!

 

Steeg mijn salaris maar in dat tempo......

 

En we slikken het allemaal maar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik deel de ellende, van 93 naar 97 euro deze maand. (passat 3B)

 

Gisteren getankt, 75 euro volle tank.. belachelijk 1,41 met 8 cent korting...

 

Binnekort stijgen de belastingen op een liter diesel (omdat benzine in verhouding meer gestegen is als diesel, hebben de lieve heren besloten om accijnz van diesel te verhogen ter compensatie)

 

Waar gaat dit naartoe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik niet begrijp is dat de prijs aan de pomp zo hoog is.

 

Olie wordt betaald in US dollars. En laat die dollar nou verrekte laag staan....

 

Ik las afgelopen week ergens dat olie in verhouding euro <> dollar ongeveer net zo duur is als ca. 3 jaar geleden.

 

Ik heb het gevoel dat we met z'n allen flink gen&^&d worden......

 

Gestegen olieprijs blablabla. Ammehoela, gestegen bonussen van de topmannen zeker en een inhalige overheid die de automobilist als melkkoe der natie heeft bestempeld zorgt er voor dat autorijden straks alleen nog maar betaalbaar is voor de "happy few".

 

:censor:

 

p.s.: ik mis een kotssmilie op dit forum

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst 97 per maand nu 104.. en de brandstofprijzen rijzen ook al de pan uit...

 

Ik zit ook op 104€ per maand

 

ze zijn helemaal gek..

 

er moet iets opgelost worden,in zowel brandstofprijzen en houderschap

 

maar wat?

 

in frankrijk staken ze er nu ook al om,wij ook???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik betaal nu voor een 3b 1.9 tdi 110 pk

93 euro en 1 maand 94 euro in groningen.

Bouwjaar 1999

Ik deed een week voor Lyanne geboren werd tanken Vpower.1,40 euro

nu tank ik bij onbemand diesel 138,..

Das in goed 3 week tijd.En het verschil Vpower en doodgoedkope diesel.Om te janken..

Had er vandaag ook over met collega,die vond alles wel normaal en dat werd me daar een discussie in een cabine van een Iveco daily.

Ik werd helemaal flauw van zijn reacties zo doodsimpel te zeggen,ach zeur niet we hebben het goed in Nederland.Das ook wel zo maar wordt er wel zat van zo.!@@#$%^&&**()(En dan ook dat gezeur van ziekenfonds,kan me er maar niet overheen zetten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag groot in de telegraaf:

De passat DIESEL , wel met roetfilter, is bijna net zo schoon als die hybride-brikken...

Gaan wij nu ook 10 euries per maand betalen? Want dat betaal je voor een Honda hybride, jawel: per maand en niet per 3 DAGEN zoals wij dieselrijders :angry:

Zal wel weer een illusie zijn...

Nederland wordt niet bestuurd door een regering maar door een stel ordinaire zakkenvullers!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat wij, automobilisten in heel nederland, moeten doen is een staken en dan bedoel ik elke automobilist. Ik krijg vaak emails van mensen waarin staat dat we 1 dag niet moeten tanken. Maar vaak zijn het maar een paar mensen die dit dan ook niet doen. De rest blijft gewoon door rijden. Het wordt tijd dat de tankstations luisteren naar de klanten en niet andersom..want de prijzen zijn om gek van te worden!! En de belasting schijnt ook niet op te houden met het verhogen van de wegenbelasting :angry:. Nog even en mensen emigreren naar de linker- of zuiderburen...:wink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo is het !

En vergeet de andere zakkenvullers niet, de oliemaatschappijen!

Ten opzichte van een aantal jaren terug is de dollar meer dan gehalveerd, de prijs per vat dus relatief gezien gelijk gebleven :angry: maar toch de brandstofprijs verdubbeld... wie naait hier nu wie..? Maar ja, de overheid heeft ook aandelen in het concern met de schelp en die is marktleider.

Toen ik net mijn rijbewijs had kostte een liter diesel 70 cent, ja CENT en toen zat er al een enorm deel graaitax in!

Actie? helemaal mee eens !!! Maar hoe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Olieprijs uitgedrukt in dollar stijgt -> Literprijs vloeibaar goud stijgt

Olieprijs uitgedrukt in dollar daalt -> Literprijs vloeibaar goud blijft gelijk

 

Euro wordt steeds sterker waardoor import goedkoper wordt lijkt mij.. -> Literprijs vloeibaar goud blijft gelijk

 

Zo af en toe daalt de literprijs van vloeibaar goud wel voor het zicht met 1 cent, maar week ervoor was het 3x gestegen met 6 cent..

 

In Juni wordt de accijnz van diesel weer duurder, kost Diesel netzoveel als Benzine. Maar wat gebeurd er met de wegenbelasting? Juist 9,5% duurder..

 

Met ons clubbie hier beginnen we waarschijnlijk niet veel, wie gaat er een landelijke actie organiseren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog 2 dagen en dan komt er weer 3 cent bij de diesel op,Fransen zijn cool.. :thumb: Wat diesel duurder wham de brut verstopt.Wat de melk prijs daalt wham trekkers op een locatie waar dit niet echt bedoeld is.Dat is stijl,wij Nederlanders zijn allemaal mietjes wat dat we noemen het wel,denken het wel maar doen er niks aan want we moeten allemaal naar ons werk,Ik moet een pokke eind maar ga niet fietsen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden