Ga naar inhoud
  • 0

Kriksteun


superfrog

Vraag

Het volgende...de kunststof berschermplaat onder het carter van mijn Passat ligt los en schraapt heel lichtjes over de grond. Vanochtend wilde ik die dus even vastmaken. Je komt er alleen nét niet bij als de auto gewoon zo op de grond staat, dus ik dacht ik durf het wel even aan om de auto op een krikje te zetten en er dan even onder te kruipen.

 

Maar die kriksteunen...zijn die nou echt van plastic of ben ik nou gek? Ik heb dat kapje wat ervoor zit afgehaald, en de krik op de voorgeschreven plek eronder gezet, maar als ik de auto optil zakt ie zo door de dorpel naar beneden! Dus dat is ook nog eens stuk :(

 

Wat doe ik fout???

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

De kriksteunen zijn niet van plastic, als je goed kijkt dan zit er achter de rubber/plastic rand een stalen profiel waar de standaard krik in past. Check anders ook even het boekje.

 

En wees voorzichtig met het onder een wagen werken terwijl de wagen op een krik staat. Beter is om assteunen aan te schaffen, zijn niet zo duur maar wel zo veilig. Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
De kriksteunen zijn niet van plastic, als je goed kijkt dan zit er achter de rubber/plastic rand een stalen profiel waar de standaard krik in past. Check anders ook even het boekje.

 

En wees voorzichtig met het onder een wagen werken terwijl de wagen op een krik staat. Beter is om assteunen aan te schaffen, zijn niet zo duur maar wel zo veilig. Succes.

 

 

Een gewaarschuwd mens telt voor twee :!:

Check: http://www.waldnet.nl/wn/nieuws/29026/A ... ewond.html

 

En bedankt voor de artikelnummers, die van mij mist aan de rechterkant :?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden