mijn net nieuw gekochte Passat 3BG met 1.8 turbo motor is eindelijk weer terug uit de garage en ik kan nu echt gaan "test"rijden.
Ik merk dat het koppelingspedaal een stuk zwaarder gaat dan mijn vorige auto (VW Golf 1.6 16V) en in ieder geval ook wat zwaarder dan de passat's die ik bij de dealer heb geprobeerd.
Wat zou dit kunnen zijn? Iets met smering ofzo en kan ik dat als leek zelf controleren/aanpassen?
Heb nu ff geen zin om weer langs de dealer te rijden en te laten controleren en vervolgens weer flink af te rekenen. Dat kan altijd nog.
Vraag
mvdput
Hallo,
mijn net nieuw gekochte Passat 3BG met 1.8 turbo motor is eindelijk weer terug uit de garage en ik kan nu echt gaan "test"rijden.
Ik merk dat het koppelingspedaal een stuk zwaarder gaat dan mijn vorige auto (VW Golf 1.6 16V) en in ieder geval ook wat zwaarder dan de passat's die ik bij de dealer heb geprobeerd.
Wat zou dit kunnen zijn? Iets met smering ofzo en kan ik dat als leek zelf controleren/aanpassen?
Heb nu ff geen zin om weer langs de dealer te rijden en te laten controleren en vervolgens weer flink af te rekenen. Dat kan altijd nog.
Link naar reactie
Delen op andere sites
15 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten