Ga naar inhoud

  • 0

Vrijschakeling RNS-510 (ervaring)


Leen

Vraag

  • Antwoorden 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Aanbevolen berichten

  • 0

De vrijschakeling voor de RNS510 is zeer makkelijk te omzeilen zonder extra hardware.

 

Zet je taal op engels.

Zorg dat je stilstaat, dat de film al speelt en het volume juist is ingesteld.

Druk op de knop rechtsbovenin (mic) en direct daarna op Tone. Het beeld zal even bevriezen en daarna gewoon doorspelen als je gaat rijden.

Je kunt daarna alleen de RNS niet bedienen, want dan is deze tijdelijke vrijschakeling weer weg en zul je de procedure opnieuw moeten uitvoeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
De vrijschakeling voor de RNS510 is zeer makkelijk te omzeilen zonder extra hardware.

 

Zet je taal op engels.

Zorg dat je stilstaat, dat de film al speelt en het volume juist is ingesteld.

Druk op de knop rechtsbovenin (mic) en direct daarna op Tone. Het beeld zal even bevriezen en daarna gewoon doorspelen als je gaat rijden.

Je kunt daarna alleen de RNS niet bedienen, want dan is deze tijdelijke vrijschakeling weer weg en zul je de procedure opnieuw moeten uitvoeren.

 

ga ik morgen testen ! ik hou je op de hoogte :!:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

beste vw rijders,

ben hier nieuw op het forum met ,n vraag die ik nergens heb kunnen vinden.

wil mij graag ,n passat cc met panoramadak aanschaffen met daarin ,n rns 510.

mijn vraag is, er staat ,n gewone passat zonder panoramadak weer gegeven op het scherm zodra die in zijn achteruit staat!! zit er soms ,n andere in?? of kun je dat veranderen?? want meen dat de auto die je rijd, die ook op het scherm staat weer gegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
cupra bedankt, werkt geweldig en gewoon de rns op nederlands, hoeft niet op engels gezet te worden.

je kunt gewoon de track vooruit en achteruit zetten. maar zodra je aan de volume knop komt gaat het schermop zwart.

 

bedankt.

 

ja en helaas ook als er verkeersinfo binnenkomt, dus die even uitzetten als je lang onderweg bent en film wilt kijken :shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ik krijg het helaas niet aan de praat. Ik heb vorige week m'n nieuwe Passat opgehaald met nieuw (mooi :-)) multifunctioneel stuurwiel. Daar zit de 'mic' button links op. Als ik deze indruk, gevolgd door Tone bevriest het beeld inderdaad even maar zodra ik begin te rijden gaat hij toch weer op zwart. Wat doe ik fout? (en hoe kan ik de firmware checken?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Niemand met hetzelfde probleem? Zodra ik de 'mic' knop indruk krijg ik de melding dat dit voor deze taal niet is geactiveerd en als ik vervolgens op Tone druk komt het scherm voor de geluidsinstellingen.

 

Andere talen (engels) ook geprobeerd, scherm bevriest wel, maar gaat weer op zwart zodra ik ga rijden .... help!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Mijn Passat is begin januari dit jaar afgeleverd en de alternatieve hierboven beschreven vrijschakeling werkt ook bij mij.

Superrrrr. :D

Inderdaad de knop rechtboven indrukken ( begint de nav-dame te zeuren tegen je...) en dan meteen erna de TONE button. Ik hoor even een zachte soort van bevestigingstoon en dan is het voor elkaar.

 

Nadeel is alleen dat bij mij ook de climatronic zijn weergave op het display van de RNS510 heeft, dus dat verstoord ook het beeld, maar verder ok.

 

Btw: de taal staat bij mij gewoon op NL en werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Bij mij werkt dit dus niet. Boven bepaalde snelheid beeld weg en veiligheidswaarschuwing op beeld. Passat 2010

 

Zelfde probleem. Bij mij werkt het ook niet. Auto is vorige week afgeleverd. Ik heb het nog niet in de Engelse setting geprobeerd. Ik zal waarschijnlijk wel overschakelen naar Engels, want dan werkt de spraakbesturing ook. Wel een minpunt dat bij VW de spraakbesturing niet in het Nederlands werkt. Mijn vorige MB C-klasse kon dat wel. Wel handig soms.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden