Ga naar inhoud
  • 0

Pierburg gekocht en gemonteerd. Wat een verschil..


Blue Pearl

Vraag

Scorpiosoft heeft een tijdje geleden mijn wagen uitgelezen en de volgende log geplaatst. :thx:

 

Een log gemaakt van de groepen 3, 8 en 11. Nu lijkt het erop dat de LMM zijn beste leven heeft gehad. Hieronder de afbeelding.

 

log1.jpg

 

Naar aanleiding van bovenstaande, vandaag maar even een nieuwe Pierburg LMM gekocht en gemonteerd. :blink2:

 

Tevens heb ik na het lezen van de volgende site:

 

http://www.home.zonnet.nl/leeoscar/lmm_1.htm

 

Ook maar meteen de screen verwijderd :twisted:

M'n wagentje rijd weer helemaal top, de motor pakt veel sneller op als voorheen :flits: Tevens rookt hij ook bijna niet meer.

Ben weer helemaal gelukkig, aankomende vrijdag vertrekken we voor een weekendje naar Essen, kan ik hem meteen ff testen :shock:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Een mooi verhaal op die site, maar op het laatst gaat het een beetje raar worden...

Mineralen oplossen in water in lucht...en dan weer condenseren... dat wil ik nog wel eens meemaken... maar het zal wel zoiets zijn als stof neerslaan op het natte onderdeel en dan vast blijven plakken... details (condens water uit lucht kan wel wat zuur zijn ook...)

Werkt dat bij een 3BG ook?..heb eigenlijk nog nooit mijn LMM bekeken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

naar mijn mening vind ik het te riskant,

je kan net zo goed een inlegfilter monteren, zal veel veiliger zijn en toch wat meer lucht toelaten..!

 

ik denk dat de lmm dan hogere waardes meet omdat er geen turbulentie meer is., maar echt sprake van 1/3 meer lucht lijkt mij net teveel van het goede. dat meet ie misschien wel, maar of het echt waar is...?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Deze week een beetje druk, misschien volgende week even.

Michel, ik neem volgende week even kontakt met je op.

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd naar de nieuwe waarden.

Ben vandaag (even) naar Hoenderloo heen en weer geweest, en merk echt duidelijk verschil. Acceleratie is bv flink vooruit gegaan, en de kracht bovenin ook. Voorheen moest ik echt terugschakelen als ik in z'n 5 reed met een gangetje van 100 en dan in wilde halen, dat is nou niet meer nodig. Gewoon gas d'r op en dan voel je hem gewoon trekken.

Echt een vooruitgang!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

ik heb het eens even goed bekeken

 

maar waar halen zij die codes eigenlijk vandaan

 

ik heb veel codes in mijn boekje staan staan maar de enige die ik op deze site terugvind is AVF

 

moet ik die ook hebben ?

 

op die link van blue paerl die je doorverwijst naar de uitleg van een pierburg lmm staat helemaal beneden aan het nummer voor een 130 pk tdi 4motion

 

zijn die motorblokken door de jaren heen gelijk gebleven

 

zoals je hier ziet is het pierburg nummer van een lmm van een passat vanaf 10-1993 hetzelfde als van mijn passat 7.22684.08.0

 

en zou het dus moeten werken of zie ik dit verkeerd

post-4038-1423822413,0034_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Naar aanleiding van bovenstaande, vandaag maar even een nieuwe Pierburg LMM gekocht en gemonteerd. :blink2:

 

hoeveel €€€€€ kost dit. :wink:

 

als ik het goed gelezen heb ongeveer 80/90 euro

 

dit was de prijs voor een pierburg lmm

 

is dus wel iets goedkoper als een bosch van goed 300 euro :wink:

 

Wat een prijs verschil???

waar krijg ik zon LMM voor mijn passat???

 

Greetzzzz

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden