Ga naar inhoud

Operatie Jee


MartinD

Aanbevolen berichten

  • Reacties 77
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

 

had m al ff gesproken via internet vanmiddag en hij kon alweer enigszins lopen zonder pijn, dus het gaat vast en zeker weer goedkomen. Kan die ouwe poetspiet weer lekker gaan scrubben ;)

 

Beterschap pijppie :thumb:

 

Ah, jij hebt hem ook alweer gesproken?! Ik sprak hem gisteren even aan de telefoon en hij pochte alweer achter de zusters aangesJeest te hebben.

 

Het gaat goed met hem en hij is vandaag alweer thuis als alles goed gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beterschap Jee

Tegenwoordig moet je na een hernia operatie het liefst weer zo snel mogelijk aan de wandel.

Dat scheelt wel denk ik zo. Mijn vader heeft in het verleden ook een hernia-operatie gehad en moest daarna nog een tijd plat-liggen.

Kort geleden is hij voor iets dergelijks ook weer onder het mes geweest, en moest hij eigenlijk meteen weer in de benen. Wat overigens wel goed werkte.

 

Nogmaals beterschap :):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thx Mensen !!

 

Ik ben net weer thuis gekomen

 

Donderdag om 11:30 geopereerd aan HNP via microtube methode

 

op deze manier is het relatief kleine ingreep vergeleken met de conventionele HNP operatie

 

Ik moest na OK, 6 uur op rug blijven liggen om de wond te laten genezen

na 5 uur won mijn ADHD het van mijn geduld, dus heb ik hekken van bed gesloopt en al stukje op de gang gelopen

 

savond zat ik al in de koffiekamer van rontgen op het netwerk van ziekenhuis te internetten (scheelt als vrouw in ziekenhuis werkt)

 

vanmorgen gedouched en mocht ik al snel weg.

 

scheelt toch wel als je zelf fysio bent en weet wat je wel en niet mag.

 

de pijn in been was direct na operatie verdwenen, kan weer zonder pijn lopen nu , heerlijk !!

 

voelt wat beurs rondom wond, maar dat is logisch en hindert ook niet

 

 

gr Jee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moest na OK, 6 uur op rug blijven liggen om de wond te laten genezen

na 5 uur won mijn ADHD het van mijn geduld, dus heb ik hekken van bed gesloopt en al stukje op de gang gelopen

Ik ken dat. Ik heb dan wel geen ADHD, maar zo lang stil liggen is echt niets voor mij. Ik word daar helemaal horendol van (heb ook eens na een ingreep in het ziekenhuis lang stil moeten liggen).

 

Fijn om te horen dat het goed is gegaan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden