Ga naar inhoud

  • 0

ICE JNengerman - Update pag 3!


JNengerman

Vraag

Tijdje terug begonnen met het inbouwen van een Rockford Punch 4 kanaals versterker. Daarna was het de bedoeling om ook de composets in te bouwen alleen toen werkte het weer niet echt mee. Later de draad weer opgepakt.

 

Eindresultaat, erg tevreden! In vergelijking met de originele speakers is dit een grote stap vooruit in geluidskwaliteit. Kwa max SPL zal het ook iets omhoog zijn gegaan maar voornamelijk de kwaliteit die er op vooruit is gegaan.

 

Hierbij de foto's:

post-3594-1423822399,2854_thumb.jpg

post-3594-1423822399,3479_thumb.jpg

post-3594-1423822399,3792_thumb.jpg

post-3594-1423822399,426_thumb.jpg

post-3594-1423822399,5041_thumb.jpg

post-3594-1423822399,5354_thumb.jpg

post-3594-1423822399,5823_thumb.jpg

post-3594-1423822399,6448_thumb.jpg

post-3594-1423822399,676_thumb.jpg

post-3594-1423822399,7229_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Antwoorden 52
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Top Posters For This Question

Posted Images

Aanbevolen berichten

  • 0
Ja die koffermat, ik wil niet in de originele gaan snijden eigenlijk. Wou denk ik over de hele ruimte een stuk speakerschuim gaan plaatsen met daaroverheen een soort creme kleurig doek met een grove struktuur erin waar makkelijk lucht doorkan.

 

Heeft iemand nog een goed idee daarover?

valse bodem die iets hoger ligt 5cm hoger is genoeg daar kun je je originele koffermat dan opleggen dan kun je nog vanalles laden

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Netjes ben uiteraad erg benieuwd hoe het klinkt en of ik nog wel mee kan komen.Ook moet ik erbij zeggen dat ik het persoonlijk niet zo slim vind ondanks dat het heel erg mooi is en absoluut leuk om te zien natuurlijk en vooral laten zien van alle werk wat je ervoor hebt gedaan, om dit zo met naam en toenaam te tonen.iedereen die ziet en weet nu wat je in je auto hebt.En aan je naam te zien zal ik denk ik zo weten waar je slaapt snachts.Dus die auto is mischien zo gevonden....Groet Sietze..Wel heb ik enorm veel respect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

opmerking/vraag/tip: De versterker heb je links achter weggewerkt achter het deurtje. Ik heb daar zelf net 'lekkage' gehad omdat daar een koppeling van de slang van de achterruiterwissersproeier was losgeschoten. Elke keer als ik sproeide gebeurde er niets op mijn achterraam, maar sproeide ik als het ware in die ruimte. Bij mij zit er alleen maar de krik en mijn roze vestje, maar met electronica daar misschien iets om nog rekening mee te houden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
Zeker redelijk netjes op het gebruik van goede aansluitmaterialen na dan. Waarom niet gelijk mooie highend verbindingsblokken en een set afschermde RCA kabels gebruikt ?

Bedankt voor je reactie Mikebravo.

Highend verbindingsblokken zit tussen je oren :mrgreen:.

De tulp kabels tussen de versterker en processor zijn gewoon standaard, daar zul je weinig winst boeken met andere kabels omdat ze relatief kort zijn en in weze al afgeschermt zijn. De signaalkabel naar voren is wel goed afgeschermt (folie + gevlochten) maar moet nog een anders voor in de plaats komen.

 

Boeman, bedankt voor de tip!

 

Enneh Blauwiekel, je mag altijd keer komen luisteren, minimeet Grunn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

netjes, langs waar heb je je kabels gelegd? cinch-, stroom-, speakerkabels. het is omwille dat ik 3 cinchkabel, een stroomkabel van 20 carré en alle speakerskabels kwijt moet en weet niet goed te beginnen. ik zou er moeten aan beginnen want ik heb al 4 weken mijn nieuwe speakers liggen (phonocar composet)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
thankx,

 

en mijn speakerkabels kunnen daar ook nog bij? allé dan moet ik toch niet mijn stoelen en middelconsole eruit gooien om er alles in te krijgen!

 

ik zou wel de besturdersstoel eruit halen, het is een kwestie van 5 minuten. Je kunt de stekker van de airbags erin laten en de stoel naar de zijkant kiepen.

 

Net onder stoel loopt een bos kabels, daar kun je makkelijk de tulp en speakerkabel aanknopen met tiegrips.

 

2i8dn5c.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden