V6-4Motion Geplaatst 30 november, 2007 Rapporteer Geplaatst 30 november, 2007 Audi start in het Hongaarse Györ met de productie van de A3 cabriolet. Die moet de BMW 1-serie cabrio gaan beconcurreren. Beide Duitsers breken met de coupé-cabriolet-mode. Ze hebben gewoon een stoffen kap. Audi heeft voor de A3 een cabrioletkap ontwikkeld die in negen seconden opent of sluit. De fabrikant meldt niet geheel zonder trots dat bij 140 km/u bij de cabriolet maar één decibel meer geluid wordt gemeten dan bij een hatchback. De cabriokap is in drie verschillende kleuren leverbaar. Voor de carrosserie is een palet met vijftien verschillende tinten. De A3 cabriolet is een vierzitter en heeft een verwarmde achterruit. De bagageruimte is met de kap ingeklapt 260 liter en is maximaal 674 liter. De bediening van het dak gaat halfautomatisch en met bijbetaling gaat dat volautomatisch. Het dak kan met snelheden tot 30 km/u worden geopend of gesloten. De A3 cabriolet wordt leverbaar met twee benzine- en twee dieselmotoren. De diesels zijn de 1,9-liter TDI met 105 pk die een verbruik heeft van 5,1 liter per 100 km. De sterkste diesel is de nieuwe 2,0-liter met 140 pk. Die heeft volgens Audi een verbruik van 5,3 liter op 100 km. De sprint van 0 naar 100 km/u gaat in 9,9 seconden en de topsnelheid is 204 km/u. De benzinemotoren zijn de 1,8-liter TSFI met 160 pk en de 2,0-liter TFSI met 200 pk. Verder is de A3 cabrio meteen leverbaar met een 1,5 centimeter verlaagd sportonderstel en hebben ze allemaal dagrijverlichting. Verder is een S-line-pakket leverbaar. Eind april staat de nieuwe Audi bij de dealers. bron: www.autoweek.nl Ik vind dit bijna net zo mooi als een Golf 4 Cabriolet.. Erg lelijk dus. Koplampen zijn wel apart, maar passen niet bij de auto. Niets voor mij dus 0 Quote
3V Geplaatst 30 november, 2007 Rapporteer Geplaatst 30 november, 2007 Open vind ik 'm mooier dan de versie met stalen dak (lees: iets minder lelijk). Maar dicht... 0 Quote
passat-turbo Geplaatst 30 november, 2007 Rapporteer Geplaatst 30 november, 2007 nee dit is idd minder van audi, ik heb vroeger een 80 cabriolet gehad,maar die vond ik nog mooier qua model als deze. Is net iets te klein! 0 Quote
keek Geplaatst 30 november, 2007 Rapporteer Geplaatst 30 november, 2007 Niet zo mooi als de A4 0 Quote
dexter Geplaatst 30 november, 2007 Rapporteer Geplaatst 30 november, 2007 Vind het niet echt een geslaagde auto. 0 Quote
DON2006 Geplaatst 30 november, 2007 Rapporteer Geplaatst 30 november, 2007 jezus lijkt wel een Fiat Punto cabrio uit 1994 :( Audi shame on you ! 0 Quote
SilverBullet Geplaatst 1 december, 2007 Rapporteer Geplaatst 1 december, 2007 Waarom nou weer een stoffen kap 0 Quote
Groovejunk Geplaatst 1 december, 2007 Rapporteer Geplaatst 1 december, 2007 Precies... zelfs een eos heeft dat niet meer! 0 Quote
volvwil Geplaatst 2 december, 2007 Rapporteer Geplaatst 2 december, 2007 valt mij ook tegen zeg had er dan in ieder geval een tweezits van gemaakt had je nog een kont want dit is niks...... 0 Quote
Vdub Geplaatst 2 december, 2007 Rapporteer Geplaatst 2 december, 2007 Ik vind een stoffen kap mooier, je hebt nl veel meer achter-overhang nodig voor een stalen dak en dan gaat ie weer teveel lijken op een a4 cabrio. 0 Quote
Eagle57 Geplaatst 2 december, 2007 Rapporteer Geplaatst 2 december, 2007 Deze blijft mooi hé 8) 0 Quote
Vdub Geplaatst 2 december, 2007 Rapporteer Geplaatst 2 december, 2007 idd, die is mooi, alleen was er toen maar keuze uit 1 audi cabrio en op basis van de audi 80 en niet van de coupe(of hatchback zoals de A3 nu).. als je ze nu de kans geeft is er van elke model een cabrio. 0 Quote
3V Geplaatst 2 december, 2007 Rapporteer Geplaatst 2 december, 2007 die TFL boven de koplampen vind ik ook niks, die 'horen' onderin de bumper, als je ze al persé wilt. 0 Quote
DON2006 Geplaatst 2 december, 2007 Rapporteer Geplaatst 2 december, 2007 Deze blijft mooi hé 8) 0 Quote
Passat03 Geplaatst 2 december, 2007 Rapporteer Geplaatst 2 december, 2007 Met dakkie open vindt ik het wel mooi maar dakkie dicht vindt ik niks. Audi 80 cabrio blijft wel mooi. 8) 0 Quote
Bink2006 Geplaatst 3 december, 2007 Rapporteer Geplaatst 3 december, 2007 Vind erniks aan. Smoelt die audi 80 een stuk beter 0 Quote
Micky Geplaatst 3 december, 2007 Rapporteer Geplaatst 3 december, 2007 ik vind hem lekker wel mooi, alleen jammer van de rara rolbeugeltjes achter de hoofdsteunen, daar moeten ze nog wat op bedenken! 0 Quote
Vdub Geplaatst 3 december, 2007 Rapporteer Geplaatst 3 december, 2007 ik vind hem lekker wel mooi, alleen jammer van de rara rolbeugeltjes achter de hoofdsteunen, daar moeten ze nog wat op bedenken! de hoofdsteunen als rolbeugel. 0 Quote
Micky Geplaatst 3 december, 2007 Rapporteer Geplaatst 3 december, 2007 zou een oplossing kunnen zijn. 0 Quote
DenV5Passat Geplaatst 3 december, 2007 Rapporteer Geplaatst 3 december, 2007 Waarom nou weer een stoffen kap Precies... zelfs een eos heeft dat niet meer! Inderdaad, en moet je eens bij de VW-dealer vragen wat ze DAAR van vinden....... De monteurs moeten van een Etos het dak 16 keer ( ) open en dicht doen voordat de auto afgeleverd word aan de klant. Hierna komt ca. 70% van de afgeleverde auto's weer terug met lekkage / storing etc..... Stof is makkelijker, kan je de klant nog de schuld geven. (nee meneer/mevrouw, dat heeft u niet goed gedaan op die manier. heeft u het instuctieboekje wel goed gelezen ? ) Ik vind'em niet vies, die A3... hij is inderdaad biet zo mooi als een A4, maar daar zal ook wel weer een pittig prijs verschil tussen zitten. Eerst maar eens wachten hoe hij er in het echt uitziet... 0 Quote
Jee13 Geplaatst 3 december, 2007 Rapporteer Geplaatst 3 december, 2007 zo op het eerste gezicht best aardig, maar dan wel open ! gr Jee 0 Quote
Micky Geplaatst 3 december, 2007 Rapporteer Geplaatst 3 december, 2007 zo op het eerste gezicht best aardig, maar dan wel open ! gr Jee Daar is ie dan eigenlijk ook voor 8) 0 Quote
SilverBullet Geplaatst 3 december, 2007 Rapporteer Geplaatst 3 december, 2007 Waarom nou weer een stoffen kap Precies... zelfs een eos heeft dat niet meer! Inderdaad, en moet je eens bij de VW-dealer vragen wat ze DAAR van vinden....... De monteurs moeten van een Etos het dak 16 keer ( ) open en dicht doen voordat de auto afgeleverd word aan de klant. Hierna komt ca. 70% van de afgeleverde auto's weer terug met lekkage / storing etc..... Stof is makkelijker, kan je de klant nog de schuld geven. (nee meneer/mevrouw, dat heeft u niet goed gedaan op die manier. heeft u het instuctieboekje wel goed gelezen ? ) Ik vind'em niet vies, die A3... hij is inderdaad biet zo mooi als een A4, maar daar zal ook wel weer een pittig prijs verschil tussen zitten. Eerst maar eens wachten hoe hij er in het echt uitziet... Hahaa ja dat is waar.. maar ik vind de moderne auto's meestal niet mooi met stoffen kap. Een Golf 1 of Audi 80 okay.. maar A3.. Hmmnee.. Zelfde als je een 3 cabrio met stoffen dak hebt 0 Quote
Micky Geplaatst 3 december, 2007 Rapporteer Geplaatst 3 december, 2007 Waarom nou weer een stoffen kap Precies... zelfs een eos heeft dat niet meer! Inderdaad, en moet je eens bij de VW-dealer vragen wat ze DAAR van vinden....... De monteurs moeten van een Etos het dak 16 keer ( ) open en dicht doen voordat de auto afgeleverd word aan de klant. Hierna komt ca. 70% van de afgeleverde auto's weer terug met lekkage / storing etc..... Stof is makkelijker, kan je de klant nog de schuld geven. (nee meneer/mevrouw, dat heeft u niet goed gedaan op die manier. heeft u het instuctieboekje wel goed gelezen ? ) Ik vind'em niet vies, die A3... hij is inderdaad biet zo mooi als een A4, maar daar zal ook wel weer een pittig prijs verschil tussen zitten. Eerst maar eens wachten hoe hij er in het echt uitziet... Hahaa ja dat is waar.. maar ik vind de moderne auto's meestal niet mooi met stoffen kap. Een Golf 1 of Audi 80 okay.. maar A3.. Hmmnee.. Zelfde als je een 3 cabrio met stoffen dak hebt DIE HEB IK, wat is daar mis mee? 0 Quote
Aanbevolen berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.