Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Waarom nou weer een stoffen kap :?
Precies... zelfs een eos heeft dat niet meer!

Inderdaad, en moet je eens bij de VW-dealer vragen wat ze DAAR van vinden.......

De monteurs moeten van een Etos het dak 16 keer ( :shock::shock::shock::shock: ) open en dicht doen voordat de auto afgeleverd word aan de klant.

Hierna komt ca. 70% van de afgeleverde auto's weer terug met lekkage / storing etc.....

Stof is makkelijker, kan je de klant nog de schuld geven.

(nee meneer/mevrouw, dat heeft u niet goed gedaan op die manier. heeft u het instuctieboekje wel goed gelezen ? )

Ik vind'em niet vies, die A3... hij is inderdaad biet zo mooi als een A4, maar daar zal ook wel weer een pittig prijs verschil tussen zitten.

Eerst maar eens wachten hoe hij er in het echt uitziet...

Hahaa ja dat is waar.. maar ik vind de moderne auto's meestal niet mooi met stoffen kap. Een Golf 1 of Audi 80 okay.. maar A3.. Hmmnee.. Zelfde als je een 3 cabrio met stoffen dak hebt :?

DIE HEB IK, wat is daar mis mee?

Ja maar een ouder model toch?

Geplaatst
Waarom nou weer een stoffen kap :?
Precies... zelfs een eos heeft dat niet meer!

Inderdaad, en moet je eens bij de VW-dealer vragen wat ze DAAR van vinden.......

De monteurs moeten van een Etos het dak 16 keer ( :shock::shock::shock::shock: ) open en dicht doen voordat de auto afgeleverd word aan de klant.

Hierna komt ca. 70% van de afgeleverde auto's weer terug met lekkage / storing etc.....

Stof is makkelijker, kan je de klant nog de schuld geven.

(nee meneer/mevrouw, dat heeft u niet goed gedaan op die manier. heeft u het instuctieboekje wel goed gelezen ? )

Ik vind'em niet vies, die A3... hij is inderdaad biet zo mooi als een A4, maar daar zal ook wel weer een pittig prijs verschil tussen zitten.

Eerst maar eens wachten hoe hij er in het echt uitziet...

Hahaa ja dat is waar.. maar ik vind de moderne auto's meestal niet mooi met stoffen kap. Een Golf 1 of Audi 80 okay.. maar A3.. Hmmnee.. Zelfde als je een 3 cabrio met stoffen dak hebt :?

DIE HEB IK, wat is daar mis mee?

Ja maar een ouder model toch?

Dankje, dat maakt het alleen nog maar erger :(:wink:

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Laden...
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden