Ga naar inhoud
  • 0

lichtbundelhoogteverstelling

Vraag

Aanbevolen berichten

• 0
Geplaatst

Bij Xenon en 3C/B7 : stuurdoos achter het handschoenkastje naast de clima...

Halogeen heeft geen sturing, alleen motoren in de koplamp zelf.

grtz, dre

• 0
Geplaatst

Welke auto heb je nu?

en heb je halogeen of xenon?

Zekeringen staan overigens in de kennisbank.

• 0
Geplaatst

Zoals ik zei, achter het handschoenkastje zit de sturing voor de lichthoogte... zekeringenlijst staat in KB.

grtz, dre

• 0
Geplaatst

Linker zekeringenkast zekering 5 en 7 uit mijn hoofd. Een is voor de AFS module achter het handschoenkastje, de andere voor de linkerlamp. Rechts zit dan de andere lamp.

Wat is het probleem?

• 0
Geplaatst

Als je het dashboardkastje uitbouwt zit hij links op het middenconsole geschroefd. Op de foto zie je rechts de rubberen slang die in het dashboardkastje steekt, en onderin de kappen van het middenconsole. Bij mij is het zekering 7 in de zekeringkast rechts, SD7 dus.5A.

1876020171_dscf1456-38374117776631578271.thumb.JPG.eff4751ae405012e6f8404afda681e4b.JPG

• 0
Geplaatst
  Op 2-6-2019 om 10:24, Gerardk zei:
Het probleem wat ik nu heb is dat wanneer de lampen aangaan ze zich niet in regelen.

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Staat het wel aan in je teller menu? Ben je in de positie om de auto uit te lezen?
  • 0
Geplaatst
  Op 2-6-2019 om 10:53, Vinniepilon zei:
[mention=24177]Tarabass[/mention] welke sensor is van de hoogte regeling?
Je kunt er 1, 2 of 3 hebben. Zitten op de assen. Heveltje wil nog weleens breken, dus is het checken waard.
  • 0
Geplaatst

3 sensoren heb je alleen bij DCC: de stuurdoos voor de hoogteregeling van de lichten krijgt dan de info uit de aansturing van de vering.

Stuurdoos A & B hebben 2 sensoren : 1 LV en 1 LA

Stuurdoos vanaf versie C heeft slechts één sensor;

Wanneer het stangetje breekt stellen de lampen zich nog wel in, maar de hoogte regeld zich niet vij verandering van belasting. Bij het aanzetten gaan ze eerste uit elkaar en naar elkaar toe, dan naar de juiste hoogte.

Wanneer er een fout hebt in de aansturing doen ze helemaal niets bij het aanzetten, en als je pech hebt staan ze ook nog eens helemaal op het laagste punt. Er gaan dan ook een melding op je MFA komen ivm. AFS fout.

grtz, dre

• 0
Geplaatst

Sorry voor alle korte berichten , heb pas geleden wel extra hulpveren geplaatst ivm trekken caravan

• 0
Geplaatst

Als je dan op de achteras een sensor hebt, kan deze door het losnemen van de veren naar de andere kant zijn geklapt.

• 0
Geplaatst

Ik zag dat het asje van de schakelaar op de achteras was los gegaan . De heb ik hersteld . Nu heb ik twee vragen : moet het asje knikken richting de remschijf, en moet er toevallig nog iets gereset worden.

• 0
Geplaatst
  Op 9-6-2019 om 12:18, Tarabass zei:

Je bedoelt het heveltje van de sensor op de achteras? Ik heb hier een foto van hoe hij bij mij zit.

20180806_095842.thumb.jpg.65597b77163e6d389b4d0b70f3396e50.jpg

Expand  

Zo zeg die bouten kan je je jas aan ophangen zeg

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden