Ga naar inhoud
  • 0

Passat 2,3 v5 150pk


Danivh97

Vraag

Goedenavond iedereen! 

 

Even kort voorstellen, ik ben Dani van Herk en heb sinds deze week een Passat 2,3 v5 (150pK) uit het jaar 2000..

Nu het volgende.. De thermostaathuis is kapot (lekkage) maar er is heel moeilijk aan een nieuwe te komen.. artikelnummer: 071121117A. 

Nu las ik iets over de thermostaathuis van een 170pk versie monteren maar dacht laat ik het toch maar even na vragen aan de mensen die hier waarschijnlijk ervaring mee hebben.

 

Kan iemand mij uit de brand helpen? Misschien een linkje naar een site waar die wel leverbaar op is of heeft iemand een tip of wat liggen?

 

Harstikke bedankt alvast,

 

Mvg Dani

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Ik heb onderhand contact gehad met Twan over het thermostaathuis, hij had er op t moment 1 liggen maar helaas al verkocht.

Twan gaat ook even voor me kijken of die nog wat tegen komt en hoop dat we wat gaan vinden. 

 

Bedankt voor de tip @@tiptronic.

 

Als iemand nog wat heeft liggen of een tip heeft om me passat te redden hoor ik het graag! :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Dit kwam tegen:

 

Geplaatst 02 August 2017 - 18:22 PM

071121117A ( thermostaathuis lek) dus weer een flinke zoektocht gestart: Ik heb nog een adres gevonden, waar ik de ' LAATSTE IN NEDERLAND TE VINDEN NIEUWE ' ga halen voor eventuele mede V5 pechgevallen hier. Ik weet niet hoe ik dat kenbaar moet maken, zodat iedere V5-er het weet, maar in ieder geval bij deze dan in DIT topic 

 

@@hawky007

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Wel jammer dat twan @ bandeman vergeten is dat ik dat laatste thermostaathuis 'extra' gekocht had met nieuwe thermostaat.

 

 

Ik ben even weg geweest, dus zie het nu pas. jammer.

had me maar een mailtje gestuurd, dan had ik mijn vrouw hem klaar kunnen laten leggen.

 

(voor de zekerheid toch een pb-tje gestuurd, voor het geval die andere link niet de juiste mocht zijn )

gr, Erwin

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden