Ga naar inhoud
  • 0
Log in om dit te volgen  
IHC966

OEM Xenon 3BG valt tegen

Vraag

Als de auto terug is van Twan maar eens kijken of ik wat meer licht uit de Xenon kan krijgen.

Tips zijn welkom.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

• 0

Ik ga er van uit dat de lenzen bijna op zijn. Die van mij vallen ook tegen. Ik ga ze tzt vervangen voor wss Morimoto bi-xenon lenzen en xenon lampen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Denk eerder dat er een witte waas aan de binnenzijde zit, als je dat zou weghalen en de buitenkant is helder. Nieuwe lampen erin dan moet het weer bijna nieuw zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Denk dat ik ze inderdaad ga schoonmaken en dan nieuwe lampen erin.

Vind ik leuk en ga volgen.

Wel veul foto's maken svp.

Koplampen polijsten hebebn we al een keer samen gedaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

OEM Xenon kan inderdaad tegenvallen.

Schoonmaken zal de zegen niet brengen. De reflector zal geoxideerd zijn.

Evox-R is een oplossing.

https://www.retrofitlab.com/nl/hella-evox-r-bi-xenon-projectors-1.html

Erik, Alfred en ik hebben deze upgrade (wellicht ook anderen) en zijn volgens mij allemaal dik tevreden.

Zelf heb ik niet eens nieuwe lampjes gekocht en met Evox-R al grote verbetering.

aangepast door Worfje

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Wytze dat zou ook nog een optie kunnen zijn. Eerst maar eens kijken hoe de lenzen zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Is wel een idee, samen komen we een heel eind. Ook nieuwe xenonlampen nodig Barry?

Zit wel te denken om er nieuwe pitten in te doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Wil de lamp vandaag weer erin zetten. Weet iemand hoe deze het beste op de juiste hoogte kunt afstellen. Had het idee dat er teveel ruimte zat tussen de lamp en de motorkap. Er moet nog wat anders aan de auto gebeuren en we krijgen slecht weer volgende week. Als het weer wat beter wordt gaan we vrolijk weer verder.

aangepast door IHC966

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Had eerst andere problemen, die zijn nu opgelost. Dus pakken we het volgende op de lijst aan.

Dat is wel de juiste volgorde.

Ik heb met de snuit ombouw via marktplaats 2 Phillips lampen op de kop getikt. Nieuwe voor 55 incl verzenden. Wilde eigelijk ook de nightbreakers maar kon het niet laten liggen voor dat geld.

Het geeft iig ook veel beter licht. Heel belangrijk als je in de polder moet rijden

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 0

Lamp er binnenkort compleet uithalen en ook van binnen goed schoonmaken. Denk dat de oude er al een lange tijd inzitten. Denk dat er wel meer licht uit gaat komen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Log in om dit te volgen  

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden