Ga naar inhoud
  • 0

piepend geluid bij naar rechts sturen


vfr

Vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

hallo ik ben Rienk Wagenaar uit Marrum en rij al jaren vw en nooit noemerswaardige problemen nu een passat variant comfortline tdi van 2002 met climatcontrol . echt een heerlijke auto met alles dr op en aan . een paar weken terug er nog lichtmetalen velgen onder gezet . vorig jaar in de wintermaanden begon het gepiep en hij doet het niet altijd (de hele zomer nergens last van gehad) maar nu begint hij weer de dealer gevraagd maar op het moment dat hij daar was voor een beurt deed hij het natuurlijk niet .

ik hoop dat een van jullie weet wat ik er aan kan doen Mvgr Rienk Wagenaar Marrum

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Poosje terug ook zoiets gehad, bleken de remschijven aan de vooras te zijn, die waren op. Je krijgt dan een soort spoor op de schijven, waar je remsegmenten invallen. In een bocht gaan die segmenten dan tegen de zijkant van die groef aanlopen.

De enige remedie: nieuwe schijven.

 

Kijk dus even hoever je schijven heenzijn, misschien brengt het je op een spoor.

Van airco's heb ik helaas geen verstand, misschien dat iemand anders je daarmee op weg kan helpen.

 

P.S. dat blauwe woordje 'hier' in de post van Dexter was een snelkoppeling, daar kun je op klikken en dan kom je in het kennismakingstopic. Hier nogmaals de link, ook leuk om eens in rond te neuzen :-)http://www.vwpassat.nl/viewforum.php?f=104

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
ik heb ook een piepend geluid alleen bij het naar rechts sturen en als ik de blower uitzet is geluid weg dus daar zit het maar wat kan ik er aan doen ?? wie weet de oplossing?? en er zijn meer met het zelfde probleem

 

Klinkt misschien heel gek (is het misschien ook wel :-) ), maar als je blower uitstaat en je doet je raam open, hoor je 'm dan weer wel piepen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
WD-40 verdringt vocht en voorkomt kortsluiting, V-snaren blijven soepel en lopen rustiger, eventuele aanslag wordt verwijderd en de levensduur wordt verlengd. WD-40 smeert en reinigt kettingen en tandwielen, smeert en zorgt ervoor dat de draaidelen bewegelijk blijven. Bij het ver- en bewerken van aluminium worden door WD-40 de tijdens het verspanen vrij gekomen resten sneller verwijdert. Staalkabels worden gereinigd en blijven soepel en de levensduur wordt verlengd. Houdt vocht tegen bij elektrische apparaten en voorkomt corrosie. Wd-40 reinigt en smeert lagers en brengt ze weer in beweging

Bron: www.wd40.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden