Ga naar inhoud

Voorruitverwarming B7


schilder13

Aanbevolen berichten

Weet niet hoe het bij de B7 zit maar bij de 3C moest je een boordnet hebben dat geschikt was voor deze optie. Ik weet niet of elk BCM hiervoor geschikt is maar wil het even vermelden.

Goed punt Peter dat was ik even vergeten.

Je hebt idd een boordnet nodig dat FSH ondersteunt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is redelijk te doen.

Het grootste probleem is vaak het vinden van een clima paneel met voorruit verwarming knop.

 

Ik had na enig speuren een gen2 clima gevonden uit een VW Sharan (onderdeel nr. 5K0 907 044 K) die redelijk betaalbaar was. Geeft wel een foutmelding als je je auto met VCDS uitleest, want hij mist de sensoren uit de achterste zone maar verder werkt hij prima!

Link naar reactie
Delen op andere sites

is er ook ergens een foto van zo'n clima paneel?

want ik twijfel of het er bij mij op zit....ik zie wel draden door de achterste zijruiten lopen,

maar dat lijkt mij eerder bij de achterruitverwarming te horen, en er zit een wazig

knopje op de b-stijl van de bestuurders kant, mee dus wel te zien dat er iets lijkt

op voorruitverwarming

Link naar reactie
Delen op andere sites

is er ook ergens een foto van zo'n clima paneel?

want ik twijfel of het er bij mij op zit....ik zie wel draden door de achterste zijruiten lopen,

maar dat lijkt mij eerder bij de achterruitverwarming te horen, en er zit een wazig

knopje op de b-stijl van de bestuurders kant, mee dus wel te zien dat er iets lijkt

op voorruitverwarming

De draden van de achterste ruiten is dat niet een deel van de antenne?

Knop in de B stijl is denk ik van het alarm wat af fabriek in de auto zit. Daar mee kun je de interieur sensoren mee uit zetten. Als je een hond of zo in de auto laat zitten dan gaat het alarm niet af als hij beweegt.

Het juiste knopje zit links van de middelste draaiknop. Die is voor de ruitverwarming.

post-13666-0-01274900-1488186496_thumb.jpg

aangepast door schilder13
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Even inhaken op dit topic.

Mogelijks ga ik rond kijken voor een andere ruit omdat ik wat op de planning heb staan. Ineens zou ik kijken om er voorruit verwarming erbij te nemen.

Nu kom ik wel wat bedrijven tegen die zo een ruit kunnen leveren. Staat bij dat het OEM kwaliteit is en dat deze vanuit dezelfde fabriek komen maar dan zonder merk logo erin. Is dit zo, is de kwaliteit dan ook hetzelfde of is dit wat gelul?

En werkt de verwarming dmv film beter en sneller dan deze met draden of is het puur qua zicht. Mijn vrouw haar wagen heeft ook verwarming in de ruit met draden en stoor me er niet echt aan qua zicht of doorkijk. Scheelt dan weer de helft van de prijs tov 1tje met of zonder draden..

Ook heb ik de keuze tussen groen getint of helder maar heb niet de indruk dat mijn ruit nu groen getint is.

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

De originele ruit voor de B7 is alleen met film te krijgen, en heeft ook een zonnefilter, volgens mij gewoon wit glas.... (isolerend)

Part nummer 3AA 845 011 AP  prijs hier 522,xx euro + btw...(offerte van augustus 2014)

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

Peter,

 

ik heb zo wel de b6 met draadjes als nu de b7 met voorruit verwarming en merk geen verschil kwa snelheid.

Ik persoonlijk zou gaan voor 1 met de Vw logo er op dan kunnen ze niet zien dat de voorruit vervangen is.

 

Gr Ferre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden