Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst

nieuwe velgen met nieuwe banden gemonteerd vandaag. zijn de paky velgen met hankook banden 235/35/r19. resultaat mag er zijn dacht ik. f5777ddc7b6bcb58609905a0c63b3202.jpg

passat variant 3c 1.4 tsi 2009

Geplaatst

Mooi hoor!

Iets verlaging zou hem nóg mooi maken, vind ik

dat word de volgende mod. wat raad je mij aan?

Geplaatst

Heb zelf AP schroefkit onder de b7.. goed betaalbaar en erg fijn qua wegligging en comfort. Ik zou iig een schroefset nemen zodat je de hoogte beter kunt instellen. De voorkant staat standaard iets hoger dan de achterkant en het is mooier dat je hem dan iets extra kunt laten zakken.

Geplaatst

Heb zelf AP schroefkit onder de b7.. goed betaalbaar en erg fijn qua wegligging en comfort. Ik zou iig een schroefset nemen zodat je de hoogte beter kunt instellen. De voorkant staat standaard iets hoger dan de achterkant en het is mooier dat je hem dan iets extra kunt laten zakken.

nu.ligt hij achter idd lager komt omdat mijn set winterbanden nog achterin de auto liggen

Geplaatst

Heb dezelfde....met Eibach streetpro schroefset eronder...heb je een idee hoe dat eruit ziet!!

Weet je hoe ze dit noemen? Perfect????????
Geplaatst (aangepast)

Heb dezelfde....met Eibach streetpro schroefset eronder...heb je een idee hoe dat eruit ziet!!

ziet er super strak uit. die schroefset zit rond de 800 euro ongeveer toch?

aangepast door sander bosman
Geplaatst

netjes uit zo.

Gr Fai

Geplaatst

errug netjes hoor ! strakke velg .

Geplaatst

ziet er super strak uit. die schroefset zit rond de 800 euro ongeveer toch?

Rond de 850 euro, excl. montage...

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden