Ga naar inhoud
  • 0

Advies vcds waar bestellen.


Passat Rdi

Vraag

Gisteravond heb ik het voor mekaar gekregen om over m'n originele priemus vcds kabel te rijden je raad het al ze zijn hier niet tegen bestand???? ik heb deze kabel een half jaar geleden gekocht en werkte prima met Nederlandse software ik wil nu een nieuwe bestellen maar ben in dubio waar ik nou het beste een originele bestellen priemus beviel me goed zie ook randstad carsolutions als aanbieder. Waar ik ook over twijfel is of ik nu een Engelse versie moet bestellen of toch een Nederlandse versie want las ook in vorige topics dat er problemen zijn kwa updaten van nieuwe software als je de Nederlandse versie hebt. Alle advies voor en tegens zijn welkom ook safe adressen waar te bestellen want er zijn te veel imitaties tegen woordig die aangeboden worden. Alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Peet heb je toevallig ervaring met outletbenulux kan niet echt veel vinden over deze webshop en zo heel veel bieden ze niet aan vind dat altijd een beetje riskant zeker als ik de prijs ziet al is die wel heel lekker.

aangepast door Passat Rdi
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Peet heb je toevallig ervaring met outletbenulux kan niet echt veel vinden over deze webshop en zo heel veel bieden ze niet aan vind dat altijd een beetje riskant zeker als ik de prijs ziet al is die wel heel lekker.

geen ervaring mee maar hun zoekertje staat hier ook op 2de hands.be

http://www.2dehands.be/auto-onderdelen-accessoires/autoaccessoires/tuning-autostyling/vag-com-kabel-vcds-kit-305373208.html

 

heb zelf ook mijn originele micro can kabel via 2de hands gekocht en laten verzenden.

 

met wat zoekwerk kom ik uit bij dit hier

 

CarTronic
Elektrische services voor auto's

 

Adres: Maanweg 58C, 2516 AA Den Haag, Nederland
Telefoon:+31 70 383 9836
aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@Passat Rdi

Gisteravond heb ik het voor mekaar gekregen om over m'n originele priemus vcds kabel te rijden je raad het al ze zijn hier niet tegen bestand ik heb deze kabel een half jaar geleden gekocht en werkte prima met Nederlandse software ik wil nu een nieuwe bestellen maar ben in dubio waar ik nou het beste een originele bestellen priemus beviel me goed zie ook randstad carsolutions als aanbieder. Waar ik ook over twijfel is of ik nu een Engelse versie moet bestellen of toch een Nederlandse versie want las ook in vorige topics dat er problemen zijn kwa updaten van nieuwe software als je de Nederlandse versie hebt. Alle advies voor en tegens zijn welkom ook safe adressen waar te bestellen want er zijn te veel imitaties tegen woordig die aangeboden worden. Alvast bedankt

 

Ik weet niet of je er aan gedacht hebt dat je met de aanschaf van een originele kabel eigenlijk de licensie op het programma koopt, niet zozeer de hardware.

Ik zou, als ik jou was met je kabel naar primus stappen en vragen om te herstellen. Hier is de herstelling dan de nieuwe hardware, maar de licensie zou niet meer moeten betalen volgens mij...

 

Trouwens ik heb er eentje van Randstad Solutions waar origineel Nederlandstalige Software bijzat. Die kabel werkt perfect met de gedownloade nieuwere engelse versies.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb peet heb contact gehad met outletbenulux ben er achter dat ze in Amsterdam zitten maar je kan niet afhalen daar???? mij werd verteld dat de kabel uit een faillissement van een garage komt en dat die waarschijnlijk origineel is. Hier ga ik dus niet bestellen neem de gok niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@Passat Rdi

 

Ik weet niet of je er aan gedacht hebt dat je met de aanschaf van een originele kabel eigenlijk de licensie op het programma koopt, niet zozeer de hardware.

Ik zou, als ik jou was met je kabel naar primus stappen en vragen om te herstellen. Hier is de herstelling dan de nieuwe hardware, maar de licensie zou niet meer moeten betalen volgens mij...

 

Trouwens ik heb er eentje van Randstad Solutions waar origineel Nederlandstalige Software bijzat. Die kabel werkt perfect met de gedownloade nieuwere engelse versies.

 

grtz, dre

Yep heb ik hem ook vandaan, perfect en snel in huis.

Updates zijn te dowloaden van www. Auto-tech.be

Geheel in Nederlands

aangepast door Fappie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Nog een aspect bij het kopen van een gebruikt exemplaar is dat het registreren op jouw naam ook weer geld kost.

Dan is het nieuw kopen al snel aantrekkelijker, zeker voor deze prijs.

Weet ik niet... ik heb de mijne onlangs geregistreerd, zonder aankoopbewijs. En het heeft me niets gekost. Een mailtje naar Uwe van Ross-Tech was genoeg.

 

grtz, dre

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Weet ik niet... ik heb de mijne onlangs geregistreerd, zonder aankoopbewijs. En het heeft me niets gekost. Een mailtje naar Uwe van Ross-Tech was genoeg.

 

grtz, dre

Jij bent een bekende Dre????????

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden