Ga naar inhoud
  • 0

semi dynamische knipperlichten passat 3C


wulfke

Vraag

vorige week was ik aan het PB'en met @@nick0016 ivm het inbouwen van de guy-mod bij hem.

Dan kwam hij met de vraag of ik extra onderdelen kon voorzien omdat hij met het idee zit om een extra module in te bouwen.

Hij had namelijk een module gevonden die de buitenste lichten vertraagd doet schakelen zodat er semi dynamisch effect komt.

 

Nu leek me dit wel een prachtig idee en ik ben zelf ook wat beginnen knutselen met een ormon timer om te kijken of het wat is of niet.

Als dit beeld goed was zou ik eventueel kijken om een schakelingetje te maken met een IC555 om zo de module een pak kleiner te maken en een pak goedkoper.

Heb deze timer voorzien van connectoren om zo deze gewoon er tussenin te kunnen pluggen zodoende niet te hoeven knippen in de originele bedrading.

 

post-13546-0-37318000-1473146872_thumb.jpg

 

vandaag eens getest en ziet er naar mijn mening best goed uit !!

oordeel zelf maar. (jammer van de niet zo schitterende beeldkwaliteit)

 

2de filmpje is met alle knipperlichten aan enkel achterkant links is zonder timer en rechts is met timer

 

https://www.dropbox.com/s/tmmbv09j2lo8pbs/2016-09-06%2007.05.18.mp4?dl=0

 

https://www.dropbox.com/s/jb6zpwdaq76o5kw/2016-09-06%2007.06.32.mp4?dl=0

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Neen helaas niet, lijkt een 000 979 009 pin, daar heb ik er nog genoeg van.

 

het is deze pin MCP 2.8

http://www.mouser.be/ProductDetail/TE-Connectivity/1241386-1/?qs=sGAEpiMZZMs7eK6h2EBtKgU2fIcWUXmbtpYJlRI%2fINg%3d

 

pr-recmcpst2-8b.jpg

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Gaat dit universeel op alle soorten auto's passen?????

Als je weet hoe de stekkers eruit zien dan kan dat universeel ingezet worden als ik dan de juiste stekkers er op voorzie. En voorwaarde dat je zowel links als rechts 2 afzonderlijke knipperlichten hebt zoals de led uitvoering van audi... en led uitvoering van golf 7 ofzo..
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0
En we hebben een winnaar !

Dank je! kan je vlot bestellen daar ? Waar zit dit bedrijf gevestigd ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ja kan, zit in Duitsland en voor 25 stuks inclusief verzenden is ongeveer 11 euro. Levertijd een dag of drie.

Je kan ze zelfs op een spoel bestellen afhankelijk van het soort stekker is dat 3500-6500 stuks. Ze kosten dan 4 cent per stuk.

Je kan er ook de stekkers bestellen waar ze in moeten zo kun je het geheel origineel maken.

 

Ik heb er ooit wel een krimptang bij besteld om de stekkertjes te kunnen knijpen, die zijn wel erg duur ik dacht iets van 150 euro of zo.

aangepast door martijn v o
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

krimptang heb ik al eens besteld voor de guy mod kabelbomen te maken.

Ga er eens 100 pinnen bestellen dan kan ik verder voor een setje of 12 en kijken hoe vlot het verloopt.

De stekkers zelf heb ik er nog niet gevonden.

De ene stekker was niet zo duur bij de dealer maar de andere was wel redelijk aan de prijs terwijl ik eigenlijk het omgekeerde verwachtte.

1K0 972 774 (relatief goedkoop terwijl ik deze duurder verwachtte)

1K0 972 764 (duur voor wat het eigenlijk maar is)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Vandaag even verder gedaan met de modules met de materialen die ik liggen heb qua pinnen en connectoren.

 

Mijn eigen timers zijn ook al vervangen door de nieuwe versie en deze werken goed.

 

Heb nu een setje klaar welke aangeeft hoe de module verkrijgbaar gaan zijn. Dit setje is dan voor Andreas. Maandag ga ik bij de dealer langs om nog wat connectoren te bestellen zodat ik nog een set of 3 kan maken. Dan moet ik terug wat timers en kastjes bestellen en kijken hoeveel ik er nog moet maken (maandag ga ik dan een prijs bepalen voor een setje) Zo kan ieder beslissen of hij een setje wil of niet.

b59a42a8b6319f759f18573ea6545e9f.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden