Ga naar inhoud
  • 0

semi dynamische knipperlichten passat 3C


wulfke

Vraag

vorige week was ik aan het PB'en met @@nick0016 ivm het inbouwen van de guy-mod bij hem.

Dan kwam hij met de vraag of ik extra onderdelen kon voorzien omdat hij met het idee zit om een extra module in te bouwen.

Hij had namelijk een module gevonden die de buitenste lichten vertraagd doet schakelen zodat er semi dynamisch effect komt.

 

Nu leek me dit wel een prachtig idee en ik ben zelf ook wat beginnen knutselen met een ormon timer om te kijken of het wat is of niet.

Als dit beeld goed was zou ik eventueel kijken om een schakelingetje te maken met een IC555 om zo de module een pak kleiner te maken en een pak goedkoper.

Heb deze timer voorzien van connectoren om zo deze gewoon er tussenin te kunnen pluggen zodoende niet te hoeven knippen in de originele bedrading.

 

post-13546-0-37318000-1473146872_thumb.jpg

 

vandaag eens getest en ziet er naar mijn mening best goed uit !!

oordeel zelf maar. (jammer van de niet zo schitterende beeldkwaliteit)

 

2de filmpje is met alle knipperlichten aan enkel achterkant links is zonder timer en rechts is met timer

 

https://www.dropbox.com/s/tmmbv09j2lo8pbs/2016-09-06%2007.05.18.mp4?dl=0

 

https://www.dropbox.com/s/jb6zpwdaq76o5kw/2016-09-06%2007.06.32.mp4?dl=0

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

  • 0

Filmpje is op de tweede pagina te zien van @@wulfke... >>> https://www.dropbox.com/s/dtmnq9thzt7yygz/2016-09-06%2020.00.52.mp4?dl=0

 

Die van mij is niet anders :)

 

Edit:

Vandaag dus de politie achter mij gehad. Dacht eventjes dat ik werd aangehouden maar gelukkig niet ^_^

Die willen alleen weten waar je het vandaan heb :mrgreen:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Als je dit nou in die ringen kunt proppen...

 

Neen dat lukt niet, maar deze passen wel in de knipperlicht units vooraan, heb hier zo een setje thuis liggen. Kan ook dit schijnen dus ineens ook drl functie.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb vernomen dat de volgende reeks geleverd is en hier en daar ook al geplaatst is.

De onderdelen voor de volgende 5 sets zijn bijna binnen en dan kan ik terug wat samenbouwen. Zodra deze reeks klaar is krijgen de volgende leden in lijn een bericht van me met het verdere verloop.

 

1. Nick0016 -               (Set is geleverd)
2. Diver                        (set is geleverd 17/11)
3. Rachid17                 (set is geleverd 18/11)
4. Mausey emoji41.png             (set is geleverd 19/11)
5. Dragon76 (Jeroen)
6. R36
7. Martijn171175
8. Harold
9. Fappie

10. passat b6 marko

11. Passat Rdi

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb vernomen dat de volgende reeks geleverd is en hier en daar ook al geplaatst is.

De onderdelen voor de volgende 5 sets zijn bijna binnen en dan kan ik terug wat samenbouwen. Zodra deze reeks klaar is krijgen de volgende leden in lijn een bericht van me met het verdere verloop.

 

1. Nick0016 -               (Set is geleverd)

2. Diver                        (set is geleverd 17/11)

3. Rachid17                 (set is geleverd 18/11)

4. Mausey emoji41.png             (set is geleverd 19/11)

5. Dragon76 (Jeroen)

6. R36

7. Martijn171175

8. Harold

9. Fappie

10. passat b6 marko

11. Passat Rdi

Gemonteerd 19-11-2016 :mrgreen:  :thumb:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Heb vernomen dat de volgende reeks geleverd is en hier en daar ook al geplaatst is.

De onderdelen voor de volgende 5 sets zijn bijna binnen en dan kan ik terug wat samenbouwen. Zodra deze reeks klaar is krijgen de volgende leden in lijn een bericht van me met het verdere verloop.

 

1. Nick0016 - (Set is geleverd)

2. Diver (set is geleverd 17/11)

3. Rachid17 (set is geleverd 18/11)

4. Mausey emoji41.png(set is geleverd 19/11)

5. Dragon76 (Jeroen)

6. R36

7. Martijn171175

8. Harold

9. Fappie

10. passat b6 marko

11. Passat Rdi

Gemonteerd op 19-11-2016 op industrieterrein lijnden ???????????????????????????? aangepast door Rachid17
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Ben bijna aan de beurt. Kijken of het bij een R36 lukt om eerder te monteren dan te leveren.

 

bij de volgende reeks ben je er zeker bij. Hoop komende week de rest van de onderdelen binnen te krijgen.

Dan is het even doorwerken om ze zo snel mogelijk klaar te hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

Peter even een vraagje. Een collega heeft een Audi A6 2012 en kan ook zo'n module voor zijn pinkers krijgen voor 200 euro. Deze modules zijn anders dan die van jou zeker omdat hier de lijn leds van binnen naar buiten moet lopen in tegenstelling tot de Passat waar eerst heel de binnenste en dan de buitenste ring knippert?

Als het hetzelfde principe is als de passat dan kan deze module er ook tussen. Dus eerst volledig zijn koffer unit en erna volledig de buiten unit.

 

Zo led per led tot volledig naar buiten (zoals audi nu origineel heeft wanneer je led koplampen hebt - de volledig dynamische) gaat niet zomaar lukken zonder er andere units in te zetten omdat elke led apart moet aangestuurd worden.

 

Als het hetzelfde principe is als bij de passat dan is het volgens mij veel geld.

Als hij volledig andere units ervoor in de plaats krijgt is het zeer goedkoop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@wulfke bedankt Peter. Het ging volgens mij alleen over een module die op zijn eigen lampunits kon worden aangesloten. Hij heeft ook richting leds in de kofferklep alsook in zijn buiten units. Maar als ik het goed begrijp zou met jouw unit (als het hetzelfde is als bij Passat) eerst volledig de klep units aan kunnen en dan na de interval de buiten units ook volledig? Dat is is misschien wel mooier als volledig dynamisch. Zal eens vragen om een foto te maken van zijn lichten langs de binnenkant om eens de stekkers te bekijken.

 

@@Dabrother

hier een filmpje van de full dynamische en semi- dynamische knipperlichten.

ik kan enkel het semi dynamische effect maken. En hiervoor moet ik weten welke stekker er op de lamp unit komt van de buitenste lamp.

https://youtu.be/vpZ4tVxRMkA

aangepast door wulfke
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 0

@@wulfke bedankt Peter. Het ging volgens mij alleen over een module die op zijn eigen lampunits kon worden aangesloten. Hij heeft ook richting leds in de kofferklep alsook in zijn buiten units. Maar als ik het goed begrijp zou met jouw unit (als het hetzelfde is als bij Passat) eerst volledig de klep units aan kunnen en dan na de interval de buiten units ook volledig? Dat is is misschien wel mooier als volledig dynamisch. Zal eens vragen om een foto te maken van zijn lichten langs de binnenkant om eens de stekkers te bekijken.

Orgineel voor AUDI: http://www.audiwereld.nl/dynamische-led-knipperlicht-module-audi-a3-8v.html

 

Dit was mijn eerste intentie om die te kopen om vervolgens "Passat" stekkers erop te zetten... Dankzij @@wulfke niet meer nodig en een heel stuk goedkoper!

 

Die module doet namelijk exact het zelfde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden