Ga naar inhoud

R36 Aankooptips?


mariovdark

Aanbevolen berichten

Keuzes keuzes en nog eens keuzes! Jij vroeg om aankoop tip. Mooiere tip krijg je niet denk ik.

 

Wat heb je liever? 1waarvan je weinig of misschien wel niets weet. En 2 auto's kwijt.

Of 2 auto's zelf verkopen. En een R van een liefhebber? Als hij het überhaupt over zijn hart krijgt!

 

Ik had het wel geweten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Keuzes keuzes en nog eens keuzes! Jij vroeg om aankoop tip. Mooiere tip krijg je niet denk ik.

 

Wat heb je liever? 1waarvan je weinig of misschien wel niets weet. En 2 auto's kwijt.

Of 2 auto's zelf verkopen. En een R van een liefhebber? Als hij het überhaupt over zijn hart krijgt!

 

Ik had het wel geweten!

en bij mijn weten heeft die nog 'n hele mooie kilometerstand, en op onderhoud is zeker niet bezuinigd.

 

Heb ik al vermeld dat hij in  'n schitterende kleur getooid is?

 

Moest ik in de markt zijn voor zo 'n auto, zou ik ook wel weten waar als eerste te gaan kijken hoor :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey jeroen, zeker wezen kijken,

Zaterdag om 10 had ik de afspraak, auto was keurig klaar gezet om te bekijken,

 

Nadat monteur wegging met mijn passat proefrijden vond ik het tijd voor mijn proefrijden,

 

Eerste indruk, rijd echt geweldig, wat een verschil met een tdi :) ik weet het is geen vergelijk natuurlijk,

Het dcc rijd geweldig evenals de dsg bak van de r36, motorisch pakt het geweldig op.

Wat ik gewend was al met mn 4 vr6 wagens in het verleden.

 

Geen gekke dingen kunnen ontdekken, ook niet met uitlezen in vcds 15.7

 

Puntjes wat ie wel had was wat steenslag op de motorkap, en een iets zachte instap wange van de bestuurders stoel, nu is deze vrij hoog dus ja... Die zou ik dan vervangen door nieuwe schuim.

Maar geen slijtage in de leder randen of wat dan ook..

 

Kortom moeten er nog even financieel uit komen, en dan mag het wat mij betreft doorgaan,

Zal straks wat fotos plaatsen, staan hier niet op de ipad, maar op de smartfone :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt als vrijwel verkocht! Ik heb besloten die van mij niet weg te doen, het is te mooi en uniek, daar blijf je mee rijden. Geluid van de motor icm DSG is  echt verslavend. 4Motion komt van pas op bochtige wegen zodat je het vermogen van de wagen echt kunt gebruiken. Is het trouwens die blauwe die in Veen te koop staat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

even alles in myalbum gedonderd :) anders alles resizen, das ook niet alles. 

mocht iemand opmerken dat het kenteken nieuwer is dat klopt,  platen zijn gestolen geweest bij pon helaas. 

bij dit type autos krijg je dan gelijk een ander nr,  kortom en verkoper en klant zijn de dupe van mooi stukje diefstal huisflijt. (zodat er niet een gestolen r36 met jou kenteken rondrijdt)

 

alles verder Dealer onderhouden bij Pon, en preventieve onderhoud gedaan, dan schrikt mij de km stand wat minder af

aangepast door mariovdark
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voordeel van zwart is dat die veel minder opvalt en daardoor misschien minder jatgevoelig. Ik heb bij aanschaf ook nog getwijfeld over een zwarte omdat die goed naast de zwarte R32 stond die ik zakelijk reed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

even alles in myalbum gedonderd :) anders alles resizen, das ook niet alles. 

mocht iemand opmerken dat het kenteken nieuwer is dat klopt,  platen zijn gestolen geweest bij pon helaas. 

bij dit type autos krijg je dan gelijk een ander nr,  kortom en verkoper en klant zijn de dupe van mooi stukje diefstal huisflijt. (zodat er niet een gestolen r36 met jou kenteken rondrijdt)

 

alles verder Dealer onderhouden bij Pon, en preventieve onderhoud gedaan, dan schrikt mij de km stand wat minder af

 

http://myalbum.com/album/a0hMJXVg5ST1

Komt mij bekend voor. Een collega van mij heeft een BMW M3 cabrio, kreeg plots bekeuringen binnen van plekken waar hij nooit geweest was. Bleek zelfde type auto te zijn met zijn kenteken, boel gezeur en gezeik. Hij heeft nieuw kenteken gekregen. Andere wagen nog steeds niet gepakt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je gelijk in,   en wat @@R36 zegt, klopt qua kenteken gedoe .

 

hoop dat indd zwart minder jat gevoelig is... vind de combi met creme en zwart erg chique!. 

 

nu nog finciele aspecten afhandelen ;)   wil er 2 auto's op inruilen.. de cabrio g60. en de passat

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forumvoorwaaden